gossip in school

48 3 0
                                    

Keesokkan hari nya seperti biasa mereka bangun awal untuk ke sekolah sama seperti seventeen juga.

Tetapi semasa ibu(laurel) masuk ke bilik nana,nana sudah tiada d bilik nya.nana tinggal kn nota supaya ibu nya tidak risau.ibu nana pun baca nota yg d tinggal kn nana.

Nana:eomma,bianhae nana awal keluar.nana tahu eomma risau kn nana.tpi nana baik2.eomma saranghae.

Ibu:ke mna lgi ia ni.

Nana sebenarnya ke rumah mingming.kerana semalam dia text mingming untuk pergi ke sekolah bersama2.

Dlm 45 minit nana sampai ke rumah mingming.nana masuk tarus ke rumah mingming.kerana mingming tinggal seorang..mingming seorang yg kaya.tetpi dia tidak tamak kepada orang.sebab mingming tinggal seorang kerana ibubapa nya sudah tiada.

Nana:mingming-ah!

Nana brlari ke atas arh bilik mingming.nana inda katuk pintu.nana tarus masuk kli ia terkajut yg mingming lakat pakai tuala sambil cari baju sekolah nya.nana gigiran tarus.

Nana:eh,sayang!(besar suara nya terckp)

Mingming pun terkajut jua.mingming terkajut psl nana ada udah.

Mingming:eh nana,terkajut ku..hmm buleh nana keluar?

Nana:em..nana tunggu d sofa sini sja..

Mingming:bh,tpi jgn liat oppa pki baju and seluar oky?

Nana:oky.

Mingming pun pki uniform sekolah nya.tpi dia panggil nana untuk usai tainya.

Mingming:nana!sini anu kn tai ku.

Nana:eh,oppa dpt jua anu tai atu sendiri..

Mingming:alah..pls baby..pls

Nana:fine..

Nana pun anu tai mingming.tetpi mingming tenung nana lama sangat sampai nana siap anu kn tainya.

Nana:oppa?udah siap.oppa?

Mingming:ah,thanks.

Nana:ur welcome oppa~

Mingming:laju th turun..(pegang pinggang nana)(kira tulak dri belakang)

Nana sama mingming pun turun.

Mingming:nana,masak kn pls?

Nana:hmm..oppa nak makan apa?

Mingming:emm..nana makan udah?

Nana:au udah(tipu mingming)

Mingming:oky..tpi jgn tipu oppa yg nana balum makan..benar or inda ni?

Nana:au benar nana udah makan.apa oppa kn makan ni?

Mingming:au bh..oppa mahu hati nana.

Nana:apa kn oppa ani mahu makan atau inda?

Mingming:au wh oppa makan sosej sja sama roti.

Nana:oky..

Nana masak kn mingming pun makanan..mingming perhatikn nana yg sedang masak.

Mingming:cute ani..rasa kn ku cubit bh.

Nana:nah siap udah.

Mingming:oky,thanks.(cubit pipi nana)

Nana:oppa~ sakit

Mingming:cute bh you atu.

Nana:oppa stop,baik th makan..

Mingming:bh.

Mingming pun makan.nana main hp nya.kali nana terbaca text mingyu.

Text message

Boyfriend Kami Artist?? [[INCOMPLETE]]Where stories live. Discover now