S čím by som asi tak začala.
Najskôr sa asi predstavím.
Mám 18 rokov, vlasy farby vždy inej ( momentálne tmavo hnedá ) zelené oči, priemerná postava, plné pery, vlasy dlhé asi po lopatky, výrazný makeup.
Môj príbeh sa začal keď som mala 15 rokov.
Moji rodičia mali medzi sebou samé hádky. Otec - alkoholik, matka to nezvládala. Bola s nervami niekde úplne mimo. Rešpektovala som že sa matka rozhodla od otca odísť. Žili sme spolu v jednej malinkej dedine na juhu Slovenska, spolu s otcovými rodičmi. S otcom som nikdy nemala príliš dobrý vzťah. Prikazoval mi, čo mám robiť, a aj keď som bola ukážkové dieťa, nemala som nič dovolené. Na počítači budeš 60 minút, spať pôjdeš presne o ôsmej, raňajky o 8 ráno, nečítaj toľko pokazia sa ti oči, počúvaj tichšie tú hudbu, choď na vzduch, nebuď toľko vonku, nejdeš nikam, nemáš priateľov.
Takto nejako to u nás vyzeralo. Matka sa rozhodla že sa na istý čas presťahuje spolu somnou k jej matke a otcovi. Tam to bolo ešte horšie. Presťahovali sme sa prvého augusta 2013 a boli sme tam do októbra. Mamina sestra ma komandovala ešte viac ako otec. S nervami som bola v háji. Nejedla som, nevychádzala som medzi ľudí, keď som aj niečo zjedla, automaticky som to vyvracala. Schudla som 20 kíl za 2 mesiace. Vyzerala som hrozne.
Jediné svetielko nádeje som videla v novej škole - nový život, stredná, nový priatelia, cítila som novú šancu.
YOU ARE READING
I Lost My Smile
Short StoryChcela som sem zachytiť časť svojho života do detailov odkedy sa mi stala vec, kvôli ktorému som teraz bezcitná mrcha. V príbehu sa neseriem a opisujem tam aj sexuálne scénky.