Part 8

148 11 0
                                    

Sotil ma na stenu. Cítila som sa vzrušene. Veľmi vzrušene. Strhla som z neho tričko aj nohavice. On ma zodvihol na ruky a ešte viac ma pritlačil o stenu. Cítila som ho všade cítila som aký je vzrušený ako ma chce. Pustil ma a ja som z neho stiahla zvyšok odevu. Kľakla som si pred neho. Pozerala som sa mu do očí a nakoniec som si ho vzala ho úst. Ako ma to učil? Hore dolu jazyk. Hore dolu jazyk. Stále dookola. Zuby dovnútra. Užívaj si to ako on. Po asi 10 minútach ma zodvihol a odviedol naspäť do spálne. Položil ma na postel a sám si kľakol pred. Zodvihol mi nohu a sám sa pustil do uspokojovania ma jazykom. Myslela som že v tom momente odpadnem. Telom mi lomcovali bolestivé kŕče. Bola som ako v extáze. Trhala som mu vlasy a vzdychala do tmavej izby.
Keď už som mala na mále, vytiahla som mu hlavu. Tak poďme na to. Vkĺzol do mňa. Najskôr opatrne bral na mňa ohľad. Ale potom sa dostal do svojho tempa. Bol ako zmyslov zbavený. Vrážal do mňa, obaja sme lapali po dychu. Po chvíli som cítila veľký tlak. Točila sa mi hlava, skoro som odpadla. Bola som hotová. Tak takýto orgazmus som nečakala. On do mňa ešte asi 3 krát vrazil a bol hotový aj on. Zvalil sa vedľa mňa a chvíľu sme iba nečinne sledovali tiene na stene. Otočila som sa k nemu. Sledoval ma. Vždy sa na mňa pozeral. Bolo mi to trochu nepríjemné.
,, Chcem byť s tebou. Je mi jedno všetko ostatné. Pre mňa si dôležitá jedine ty. " Na tieto slová nezabudnem nikdy. Pohladila som ho po tvári. Ja som už dobre vedela, čo k nemu cítim a ako ho ľúbim. Jemu som to však nepovedala...
Pustili sme si film a chvíľu oddychovali. Potom som si šla zapáliť na balkón. Mesto bolo dosť prázdne na to že bol víkend. Zapálila som si. Za sebou som počula kroky. Zozadu ma objal a vzal mi cigu z ruky. Potiahol si.
,, Chcel by som niečo skúsiť. Bude sa ti to páčiť.
Chcem aby si ju uhasila. Na mojom chrbte. "
Takže sado maso pomyslela som si. Ale prečo nie bude to zaujímavé. Vošli sme dnu. Ľahol si na chrbát. Ja som si na neho sadla obkročmo. Horiacu cigaretu som mu pritlačila na miesto pod lopatkou. Vzdychol. Ten vzdych ma neskutočne vzrušil. Chcela som to zažiť tiež. Ten pocit horúceho ohorka na chrbte. Tú bolesť a vzrušenie.
,, Si si istá? Je to dosť bolestivé. Jazvy ti ostanú navždy. "
,, Vypál tam dve diery. "
Nemala som strach, chcela som to.
Pritlačil. Pocítila som surovú bolesť pod lopatkou. Hneď na to aj pod druhou lopatkou. Dve diery.
Bolelo to. Ale v tej chvíli som myslela iba na to, že ho chcem v sebe. Prevrátila som sa na chrbát a začali sme tam, kde sme skončili.

I Lost My SmileWhere stories live. Discover now