16. Kapitola

106 8 1
                                    

12. Května 1890 - pondělí 10:02 am

Sakra, sakra, sakra. Tohle je hodně špatný. Políbil jsem Maxwella. Nebo teda spíš on políbil mě a já se pak přidal. Sakra. A nejhorší na tom je, že se mi to dokonce i líbilo. Sakra. To je prostě hodně špatný. Nemůžu být zase zamilovaný do Maxwella. To nedopadne dobře.

Jakmile Jacob dopsal zápisek, uvědomil si, že na ten den nemá žádný úkol. Normálně by se hnal za leaderem a snažil by se zjistit jeho identitu, nebo by si šel promluvit s Jane, ale identitu leadera už znal a Jane s ním nemluvila. Rozmýšlel i návštěvu Evie, ale jakmile by se mu podívala do očí, poznala by, že je něco v nepořádku a Jacob ji nikdy nedokázal lhát, proto tuto návštěvu zamítl.
Na mysl mu přišel Maxwell. Sice si před chvílí vyléval srdce do zápisků o tom, jak je to špatný, ale s pomocí jeho lehkovážnosti to hodil za hlavu a vydal se za ním. Přece jen, co je špatného na zamilovanosti?

Cesta k Alhambře netrvala ani nějak dlouho. Jacob si totiž "vypůjčil" kočár a dojel tam s ním.
Přešel k zadnímu vchodu a zaklepal na dveře. Překvapivě mu otevřel Maxwell a ne Lewis, jako ráno.
"Jacobe, to ti tak chybím?"
"Ani nevíš jak moc."
Na nic nečekal a Maxwella vášnivě políbil.

Before you'll see the truth - Jacob Frye x Maxwell Roth (no jistě)Kde žijí příběhy. Začni objevovat