Niall sinirle eve girdi. Sırt çantasını bir çırpıda fırlattıktan sonra annesinin sesini duydu;
-NIALL NE BU HALİN?! ÜSTÜN BAŞIN KİR İÇİNDE! AYRICA O ÇANTAYI DA YERDEN KALDIRMAZSAN NE OLACAĞINI BİR BEN,BİR DE TANRI BİLİR!!
Niall annesini duymazdan gelerek hızlı adınlarla yukarı doğru çıktı. Odasına girdiği gibi kapıyı sertçe kapattı ve ardından kilitledi.
Ne yazık ki,annesinin sesleri hala kesilmiyor ve kapıyı açması için ona bağırıyordu. Niall annesinin sözlerini yine duymazdan gelerek küçük kitaplığının ve çalışma masasının oluşturduğu küçük bölmeye doğru oturup ellerini dizlerinde birleştirdi.
Burası onun kızgın veya üzgün olduğu zamanlarda geldiği yerdi. Buraya Niall, ilk defa anne ve babasının kavgasına şahit olduğunda gelmişti. Bu küçük bölme onun için sihirli bir yerdi çünkü. Onu üzgün veya sinirli olduğunda hep düzeltmiş, düzeltmeye de devam etmişti.
Tabi o zamanlar buraya rahatlıkla sığıyordu. Artık burada ayağa kalkamadığı için oturmak zorundaydı. Ama önemi yoktu, hala sihrini devam ettiriyordu.
Niall'ın siniri birazcık daha geçtiğinde beyninde yine o düşünce canlandı:
Harry'nin o Louis denen çocuğa yaklaşıp onu öpmesi ve ardından...
Hayır! Buna daha fazla katlanamaycaktı. Sonra aklında gelen sözler kulağında duyuldu;
-Konuşmak istersen her zaman yanında olduğumu bil.
Niall onun bu sözü diğer herkese de söylediğini biliyordu ama iyi hissetmiyordu, yani gerçekten.
Her an kendine zarar verebilirdi ve bunu yapmaktansa onu aramayı tercih ederdi. Telefonunu arka cebinden çıkarttı ve rehberden onun ismini buldu.Telefon birkaç kere çaldıktan sonra yine o bilindik sesi duydu;
-Alo?
Konuşmadı. Daha doğrusu konuşamadı. Ama o ses tekrar duyuldu;
-Alo? Eğer konuşmayacaksanız kapatıyorum.
Niall artık konuşmasının zamanı geldiğini fark etmişti;
-Bay Sheeran...şey sizinle konuşmak istersem konuşabileceğimi söylemiştiniz ve...sanırım ben sizinle konuşmanın iyi geleceğini düşünüyorum.
Evet arkadaşlar. Bu benim ilk Ned fanfictionım ve umarım beğenirsiniz. Bu arada yazım hatası olmuşsa şimdiden özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Story/Ned Shoran
FanfictionNiall,Harry'nin zümrüt yeşili gözlerinden başka bir şey hayal etmiyor ve etmek de istemiyordu. Ta ki,Harry'nin de başka bir erkekden hoşlandığını öğrenene kadar... Niall adeta hayata küsmüştü bunu öğrenince; artık ne arkadaşlarıyla konuşuyor,ne yem...