Niall aynadaki yansımasına surat astı. Dün geceki olaydan sonra okula gitmek, isteyeceği son şeydi. Hele Harry'i görmek! Büyük ihtimalle Harry yine umursamaz tavırlarını takınırdı ki, bu da Niall'ı sinir eden bir Harry Styles özelliğiydi.
Okula gitmemek için bir bahane uydurmalıydı. Yavaşça büyük klozetin önünde eğildi ve parmağını küçük diline deydirmeye çalıştı. Belki böylece kusabilir ve annesine hasta olduğunu söyleyerek okula gitmezdi.
Birden kapının açılmasıyla irkildi. Annesi izin almadan içeri girdi ve bağırmaya başladı;
-Niall James Horan okula gitmen gerektiğinin farkında mısın?!
Niall daha annesine hasta olduğuyla ilgili yalan bile söyleyemeden annesi Niall'ın kolundan tutup onu dar hole doğru çıkardı. Ardından Niall'ın sırt çantasını yerden bir hışımla alıp onun sırtına taktı.
-Gitmesem olmaz mı? diye sordu Niall karnını tutarken.
-Arkadaşların senin için beş dakikadır kapının önünde bekliyorlar. Yani hayır. dedi annesi Niall'ı hala kolundan tutarken.
Niall'ın,annesinin sürüklemesi sonucu bahçeye çıkması ve Zayn'in lüks arabasını görmesi bir oldu.
Arkasına baktı. Annesi ona "Hadi binsene." anlamında bakış attı.Niall arabaya baktı: Liam önde, Zayn'in yanında oturuyordu, bu da demek oluyordu ki Niall arkada Harry ile oturmak zorunda kalacaktı.
Niall yavaş adımlarla arabaya doğru yürüdü ve yine aynı yavaşlıkla kapıyı açtı. Bu sırada Zayn Niall'a sinirlice çıkıştı;
-Bizi sıkıntıdan öldürmek filan mı istiyorsun sen?!
-Okulu bu kadar sevdiğini bilmiyordum Zaynie. diye cevap verdi Niall arka koltuğa otururken.
Niall yanına baktı: boştu. Niall sordu;
-Harry nerde?
-Bizimle gelmeyecekmiş. dedi Liam ardından sırıtarak ekledi;
-Nasıl öne oturduğumu sanıyosun ki?
Liam'ın bunu demesiyle beraber Niall derin bir nefes aldı. Harry Zaynlerle beraber gelmemişti. Bu da demek oluyordu ki,Harry okula gelmeyecekti. Bir günlüğüne olsa dahi Niall rahattı.
Zayn gözünü yoldan ayırmadan sordu;
-Yoksa çakma sarışın kıvırcık bad boyu özledi mi?
Niall gözlerini devirdi. Bir insan araba kullanırken bile hala nasıl bu kadar sinirbozucu olabiliyordu ki?
************
Zayn arabasını okulun park alanına ettikten sonra Niall arabanın içinden çıktı ve Liam'ın yanına gitti. Tam o sırada Zayn büyük bir ıslık çaldı. Ardından siyah bir BMW'nin yanına doğru ilerledi.
Liam ve Niall ilk önce Zayn'in ıslığına anlam veremeseler de, siyah BMW'nin içinden içinden çıkan Harry'i görünce durumu fark edebildiler: Harry Styles'a yeni bir oyuncak alınmıştı.
Zayn hızlı adımlarla Harry'e doğru yöneldi ve hayretler içinde sordu;
-Bu bebek senin mi?!
Harry her zamanki gibi (tabi bu ayrınıtya sadece Niall takılıp kamıştı) uzun buklelerini kulağının arkasına alarak konuştu;
-Babamın eskilerini kullanıyorum işte. dedi Harry gülümseyerek.
Bu sırada ise Niall,Harry'e bakmayarak, daha doğrusu bakmamaya çalışarak, tüm odağını ayakkabısının burnunun ucuyla oynadığı yerdeki küçük taşa vermişti. Her ne kadar Harry'e bakmamaya çalışsa da Harry'nin gözleri onun üstündeydi. Sonra Harry sordu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Story/Ned Shoran
FanfictionNiall,Harry'nin zümrüt yeşili gözlerinden başka bir şey hayal etmiyor ve etmek de istemiyordu. Ta ki,Harry'nin de başka bir erkekden hoşlandığını öğrenene kadar... Niall adeta hayata küsmüştü bunu öğrenince; artık ne arkadaşlarıyla konuşuyor,ne yem...