1.BÖLÜM

891 39 2
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım aşağıdan mis gibi kokular geliyordu hemen üzerime siyah t-shirt ve kapşonlu hırkamı,siyah pantolonumu ve siyah supralarımı giydim,saçımı atkuyruğu yapip aşağıya indim kızlar uyanmislardi.

-günaydin

-günaydın (yağmur)

-günaydın (eslem)

-günaydın (betül)

Hemen kahvaltimizi yapip arabaya bindik arabayi ben kullaniyorum çünkü sadece ben biliyorum neyse biz müzik açıp okula geldik her zamanki gibi herkes bizi izliyordu sonra yanimiza bir kiz geldi

-müdür sizi çağrıyor

-neden şaşırmadım acaba dedi.(eslem)
Hepimiz güldük ve müdürün kapıyı tıklatmadan girdik

-size de günaydın kızlar kapıyı çalıp da girin diye kaç kez söylemem gerek daha

-ne söyliceksen söyle müdür dedi (betül)

-kızlar yine birisini dövmüşsünüz.okulda imza toplamışlar ve..

-yine ispiyonlamış amına koydumunun kızı neyse hangi okula gidiyoruz hocam dedi (betül)
Güldük.

-karanlık liseye gidiyorsunuz kızlar
Başımla kızlara "gidelim"işareti yapıp çıktık.

-kim lan bu bizi ispiyonlayan dedi (betül)

-kızım dün sudeyi ve çetesini dövdük ya dedi (eslem)

-yürüyü bakalım şu kızın işine dedim
Sudenin olduğu tarafa doğru yürüdük tüm gözler bizdeydi.kızın saçını elime doladım.

-hayırdır bizi ispiyonlamışın diye duyduk

-evet sonunda gidiyorsunuz işte kurtuluyoruz sizden dedi ve bir yumruk geçirdim kıza bizim kızlarda diğerlerini hallediyorlardi.

-görürsün kızım sen dedim ve arabaya bindik.

-çok pis benzettik kizlar dedi (eslem)

-yüzlerinin %90ı felç yani dedi (yağmur)

-herkes hakettiğini yaşar dedim

-kızlar çetesine bulaşmıcakti Piç kurusu dedi (betül)
Arabadan indik eslem ve yağmur internetten yeni liseye bakiyorlardi bizde betülle televizyon izliyorduk.

-kızlarrr gelin bakın diye bağırdi(eslem)
Hemen baktik karanlik lisede bir çete varmış erkekler çetesi herkes onlara laf atmaya korkarmış.

-vayy be dedi (yağmur)

-biz gidince bizden korkarlar artik dedi (betül)

-bizim bu erkekler çetesiyle işimiz var dedim güldük.
-neyse hadi yatalım yarın karanlık lise kızlar çetesini bekler dedim ve hepimiz uykuya daldik.

KIZLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin