I. Necunoscutul

86 3 0
                                    

-Kyla!! aud batai puternice in usa si mama ce mă striga de parca lua foc casa. M-am dat rapid jos din patul meu pufos,care ma chema inapoi si am fugit sa deschid. Cand am deschis usa,mama mi-a aruncat o farfurie plina de frisca pe fata facandu-ma sa tip si sa injur in gand,apoi a inceput sa imi cante "La multi ani!",dupa,a plecat de parca nu s-a intamplat nimic.
-Mama!!! Vino imediat aici si curata-ma! am tipat disperata dupa ajutor plina de frisca din cap pana in picioare.
-Imi pare rau scumpo,trebuie sa te descurci singura de data asta. Am putina treaba in oras.
Am auzit usa de la intrare inchizandu-se si mi-am dat seama ca azi va fi cea mai rea zi de nastere din istoria celor 18 ani ai vietii mele.
Dupa 1 ora in care m-am curatat mi-am auzit telefonul incepand sa cante melodia mea preferata: Rihanna-Skin. Am fugit spre el si am vazut ca ma suna Darcy,prietena mea cea mai buna.
-Alo... raspund eu plictisita.
-Neata sarbatorito! 18 ani fericiti, la multi ani,te iubesc foarte mult!
-Meh.. mersi. Si eu te iubesc!
-Ce ai? Ai patit ceva? Nu ti-a placut frisca?
-M-am chinut foarte mult sa mi-o scot din par si... stai putin. Tu de unde naiba sti de asta?!?!
-Sunt la curent cu orice scumpo,sti asta. Eu i-am spus mamei tale sa faca asta. ea murea de ras in timp ce imi spunea asta,iar eu fierbeam de nervi.
-E,atunci sa ma lasati in pace. Acum nu mai am timp sa ma pregatesc pentru scoala. E deja 9:30 iar eu nu sunt nici macar imbracata si am parul ud. Te sun mai incolo. Pa iuba!
Nu am lasat-o sa mai spuna ceva si am inchis repede. Dupa 2 secunde de cand am inchis,am primit un mesaj de la cineva al carui numar nu-l stiam. L-am deschis repede si scria simplu si misterios "La multi ani Kyla!". Putea fi oricine,un coleg, o colega,dar eu speram sa fie cineva mai special.
Am stat in fata oglinzii uscandu-mi si ondulandu-mi parul lung si negru gandindu-ma la persoana care mi-a trimis mesajul. Asa ca,m-am gandit sa ii spun un 'Multumesc!' plin de inimioare. Am asteptat raspunsul,dar acesta nu a venit.
Am incercat sa-mi iau gandul de la asta si m-am indreptat spre dulap,pentru a-mi cauta ceva de purtat in aceasta zi,dar,din senin,toate hainele mi se par banale. Pana cand,am vazut o punga de cadou in care se afla o rochie neagra cu multa dantela,niste sosete lungi pana la genunchi,negre si un lant din aur de care atarna un 'Kyla'. Curioasa sa vad de la cine este,m-am uitat sa vad daca este vreo felicitare in punguta. Si am gasit una. Am citit randurile scrise de mama si tata am inceput sa imi scap cateva lacrimi. Dupa ce m-am calmat,am imbracat rochia ce imi venea perfect,iar dantela imi scotea sanii in evidenta,iar sosele imi dadeau un aer de fata silitoare.
Era 11:30 iar eu eram gata pentru scoala si incepeam sa ma plictisesc. M-am gandit apoi sa o sun pe mama si sa ii multumesc,dar i-am vazut telefonul pe canapeaua din sufragerie. M-am gandit apoi sa-l sun pe tata,dar el singur nu imi putea raspundea din cauza locului sau de munca.
Cat timp ma gandeam ce sa fac,telefonul meu a inceput sa sune. Era acel numar...asa ca,am raspuns cu teama:
-Alo?
-Hei Kyla.- vocea lui imi era necunoscuta,dar deja o adoram.
-Mm...buna.
-Scuze ca nu ti-am mai dat niciun mesaj,eram la munca.-cati ani are omu asta?
-Aa... nu-i nimic.
-Sper ca nu deranjez,nu?-nu,deloc.dar vreau sa stiu cine esti!!!
-Nu... chiar deloc. De fapt,ma plictiseam.
-Ah.. trebuie sa inchid. La multi ani inca o data. Te sarut dulce!
Nu am apucat sa spun nimic ca mi-a inchis. Si cum adica"ma saruta dulce"??? Doamne... nu pot sa cred.Am impresia ca deja ma indragostesc. Oh.. nici macar nu stiu cum naiba il cheama.
In timp ce eu ma gandeam la vocea lui,mama a intrat in casa,iar eu am fugit spre ea imbratisand-o.
-

Wow,wow! Parca nu m-ai vazut de ani de zile. Am fost plecata doar cateva ore de acasa. -spunea mama.
-Stiu.- i-am raspuns scurt. -Multumesc pentru cadoul facut. -i-am aratat spre rochia de pe mine.
-Iti sta minunat scumpo,daca nu era Darcy,noi iti luam un pulover pana in gat,cu maneci lungi pana la pamant.
-Ma cunoaste atat de bine. Merg sa ii dau un telefon apoi discutam.
Am intrat repede in camera mea si am apelat-o pe Darcy.
-Heeeei tuuuuuu!!! aproape am tipat in telefon.
-Tu chiar vrei sa ma surzesti,nu?
-Nu. -radeam- Vreau sa iti spun ceva -ma gandeam daca sa ii spun sau nu de acest misterios- de acum incolo vei merge mereu cu mine sa imi iau haine. Ador rochita asta.
Darcy a chicotit si mi-a spus ca va merge de cate ori va fi nevoie. Nu am vrut sa ii spun de Misterios pentru a nu ma zapaci cu intrebari.
Am plecat de acasa pe la 12:45 iar eu aveam ore la 13:00. Aveam sa intarzii chiar de ziua mea. Am inceput sa fug,apoi am luat repede un taxi pentru a ajunge la timp. Cand s-a sunat de ora,am intrat in clasa,m-am asezat langa Darcy,ce mi-a dat o bratara din argint cu orientari rock. O adoram. Dupa ceva timp de asteptare a ajuns profesorul de matematica. Un barbat inalt,bine facut,brunet cu niste ochi de un negru intens. Arata ca un demon. Invat matematica doar de dragul lui. In orice caz,clasa a 12 a era mult mai usoara cand aveai un profesor ca el. Dupa multe exercitii si definitii s-a sunat de pauza si am plecat afara unde ma opreau multe persoane si imi urau de bine. Le multumeam politicos,ii imbratisam si mergeam mai departe.
-Ma duc la magazin-spunea Darcy-vi cu mine?
-Nu. Voi sta aici,pe banca.
-Ok. Vin repede. Sa nu pleci de aici.
-Stai fara grija -am spus plictisita-.
Ma tot uitam la ceas,trecura 5 minute,iar fata asta nu a aparut. Ma uitam in telefon,citind urarile de 'la multi ani!' de la familia mea din strainatate si prietenii indepartati. Apoi,am simtit o mana grea pe umarul meu stang si parca sa ii dau o palma.
-Oh,scuze,te-am speriat-spunea el ingrijorat. Avea parul ravasit ,brunet cu un aer uimitor ce iti sucea mintile.
-Eh...
-Am auzit ca e ziua ta. La multi ani! Cum ai de gand sa iti petreci ziua?
-Mm... voi sta acasa cu prietena mea.
-Serios? Nu mergi in club sau ceva mai..extravagant?
-Nu. Nu ma reprezinta-am raspuns ca la un interogatoriu.
-Apropo..numele meu e Jay.
-Kyla.
-Frumos nume. Ce ai spune daca...-ezita cateva secunde-..te-as invita la un suc dupa ore?
-As veni cu drag daca nu ar trebui sa fac pregatiri pentru diseara.-am spus neinteresata asteptand sa ma lase in pace caci nu aveam starea disponibila.
-Hm... -ma privea provocator,uitandu-se fix la decolteul meu. Pot veni si eu?-glumea pe seama mea.
-Poate...
-Bine. Trebuie sa plec. Pa Kyla.
-Pa Jay. Ne mai vedem.
Ziua asta era din ce in ce mai ciudata,iar Darcy inca nu a ajuns. Cat mama naibii poate sta la un magazin?!?! Cat timp o injuram,ea a aparut.
-Ce dracu' ti-a luat atat?-arata diferit,avea ochii rosii.Stai putin...ai plans?!? Darcy,ce s-a intamplat?
-Nimic... hai sa mergem. Intaziem la ora.
-Nu ma misc de aici pana nu-mi spui ce naiba ai facut! Asa ca zi-mi! M-a luat de mana si m-a dus in baie.
-Baiatul asta... ma termina. Ba imi spune ca ma place,ba ca sunt enervanta. Nu mai inteleg nimic. M-am intalnit cu el si m-a luat in brate. Iar dupa ce am vorbit am vrut sa-l imbratisez si mi-a spus "Pa enervanto!". Nu-l mai inteleg. -incepu sa planga sughitand si sustinand.
-Mike? Doamne...e asa un idiot! Voi avea eu grija de el. Tu calmeaza-te. Gata -am imbratisat-o si am calmat-o.
-Nu vorbi cu el,te rog. Nu vreau sa creada ca ma plang tuturor.
-Nu va crede asta. Ma descurc cu el.
-Hai la ore. -mi-a spus stergandu-si lacrimile.
Blonda asta il iubea foarte mult pe Mike si el stia asta,dar isi batea joc de ea. O voia doar in pat.

Dupa multe ore plictisitoare,am sunat-o pe mama sa vina sa ma ia cu masina. Mi-a spus ca are treaba si nu poate veni,asa ca mergeam singura. Mi-am bagat castile,ascultand niste trap-uri. Dintr-o data ma suna cineva. Era misteriosul. Am raspuns cat am putut de repede plina de entuziasm.
-Buna! -am spus rapid-.
-Hei Kyla. Cum a fost ziua ta?
-Plictisitoare. A ta?
-La fel. Seful meu a fost cam tafnos.
-Aa... naspa.
-Da. A,scuze,am uitat sa ma prezint. Numele meu este Drew. Am 28 de ani.
-Multi inainte -am spus uimita-. De unde ai numarul meu?
-Conteaza?
-Da... putin.
-Ei bine,am niste prieteni ce te cunosc si mi-a fost usor - mi se pare ciudat omul asta-. In fine.
-A.. am inteles. Mai vorbim. Am putina treaba cand ajung acasa.
-Ok. Sa-mi dai mesaj. Pa scumpo!
-Pa..
"Pa scumpo"?!?! Cine se crede asta?? Ce as vrea sa stiu..
Am ramas ingandurata si nici nu mi-am dat seama cand am ajuns acasa. Mama statea intinsa pe canapea si se uita la TV.
-Asta e treaba pe care o aveai?
-Mm..da. Scuze,nu puteam sa pierd un episod.
-Bine. Ma duc in camera. Sa ma anunti cand ajunge Darcy aici.
Am fugit pana in camera mea,m-am schimbat si i-am dat mesaj lui Drew. Imi placea atat de mult numele lui.
"Gata. Am ajuns. Acum putem vorbi" am tastat eu.
"Ce bine. Nu stiam cat mai puteam sa stau fara sa vorbim."
"Mm... ce dragut. Cred."
Au trecut 5 minute si nu mi-a mai dat niciun mesaj. Am renuntat la ideea ca imi va mai da vreaun mesaj si am pregatit dulciuri pentru seara asta. Pana cand...mi-a vibrat telefonul si am vazut ca am un mesaj de la Drew. Aveam emotii de ce imi putea spune si imi era teama sa deschid mesajul. Dar mi-am facut curaj,l-am deschis si am simtit ca raman fara aer cand am vazut ce scrie.
"Vrei sa iesim maine seara?"

Fake LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum