M-am dus la un fost coleg de-al mamei , care acum este spion , si i-am cerut ajutorul :
- Buna Allison ! Ce te aduce pe aici ?
- Am nevoie de ajutorul tau . Madison.....
- Iar a spart ceva din magazinul de jucarii ?
- Nu . ( spun eu razand )
- Iar a cazut pe scarile scolii ?
- Nu , nu , nu . Asculta-ma bine . A fost rapita . Mi-a spus ca imediat dupa ce a plecat de la scoala , a luat-o cineva . Apoi a dus-o intr-un loc rece , era ca un fel de subsol . Si ....vreau sa ma ajuti sa o gasim .
- Aduc pistolul .
- Atat ?
- Pai....sa mai iei si tu cateva .
- Ok , mersi . ( spun eu 😕 )* afara , in cautarea unei casei parasite *
- Uite, aici poate fi . ( spune fostul coleg de-al mamei , mai exact John )
- Bine , o sa cautam in fiecare casa parasita de aici . Sunt 3 . Nu avem asa multe .Am inceput sa cautam in prima casa , NU era nimic .
Apoi am inceput sa cautam subsolul in a doua casa , ABSOLUT NIMIC .
Am vrut sa ne dam batuti , pana cand ....in a treia casa am gasit....SUBSOLUL .* in casă *
- Madison !
- Ajuta-ma sa ies mai repede hai , hai . ( spune Madison disperata )
- STOP ! Nimeni nu pleaca de aici . ( spune o mumie ce acum il prinsese pe John .)
- Ce ? spun eu mirata .
- ce o sa le faci si prietenilor mei ? spune Madison .
- Nu e treaba ta .Ne-a prins pe toti prizonierii in acel subsol rece . Vroiam sa iesim.....dar cum ? Acum inteleg de ce Madison imi spunea sa o ajut mai repede .
- Ce facem acum ? intreb eu plictisita .
- Nu stiu , hai sa vorbim cu șoriceii din capatul subsolului .
- C-ce ? spun eu infricosata despartind in silabe cuvantul " ce "
- Da , sunt soareci aici , stai linistita , sunt draguti cu dintii aceia mari si ochii aceia rosii.
- Poftim ? Nu pot sta aici , imi este frica de șoareci . ( spun eu )
- Nici eu . ( spune John )
- Unde este mumia ? Vreau sa vorbesc cu ea ! ( intreb eu )
- Nu cred ca vrei sa vorbesti cu o mumie care mananca furnici si apoi , cand vorbeste le scuipa pe tine ! ( se stramba Madison )
- Bine , ma duc sa o caut eu .
- Allison , nu !
- Ba da .* la mumie *
- Nu , nu poti face asta . Te rog nu !
- Este prea tarziu , spune adio de la Madison !
- Nuuu .Va urmaaaa . Heey 😂 Sper ca va place pana acum , o sa incerc sa pun next in fiecare zi . Nu va faceti griji oricum .
Va puup . Paa .
Ne vedem maine ❤💜💚
P.S. : Poate pun next azi
Bye 😍❤
CITEȘTI
00:00 -> Mesaj Anonim
AdventureIn aceasta carte , Allison , primeste mesaje de la un ANONIM , la 00:00 . Numai ea ar putea descoperi cine este cu adevarat acel " anonim" misterios .