Wicheendul trecuse era luni intru pe poarta scoli si il vad pe david dar nu e singur ma uitam simteam un gol în stomac era cu o fată? Oare e iubita lui doamne încercăm să neg am trecut pe lângă ei ca si cum nu îi cunoșteam .. Când am terminat orele am ajuns acasă plângeam si ma întrebam De ce? De ce ? Ce am făcut să merit asta când telefonul să auzit era david nu vroiam sa răspund așa că a de dar degeaba .. Timp de trei zile nu l-am văzut pe david si nu desi insistă cu mesajele stiam ca imi face rău ca ma face sa plang .. Am ieșit să mă plimb să mai ies din mediul de tristețe deoarece nu mil puteam scoate pe david din minte când un individ mia tras geanta si a fugit cu ia am început să fug după el intrasem într.o infundatura era întuneric iar el era acolo sa apropiat de mine mi-a dat geanta nu înțelegeam de ce a făcut asta când dintr.o data ma trage la pieptul avea mâinile puternice si mi se păreau cunoscute când vocea lui groasa mia zis.
De ce nu ai răspuns la telefon ? Ce sa întâmplat .. De ce te.ai supărat pe mine ???
Acum 4 zile te.am văzut cu o fata in curtea scoli mi.am dat seama este iubita ta și am hotărât să nu mă bag în viața ta 😢 El începuse să râdă mia luat mainile si mi le-a pus după gâtul lui
Esti o prostuta era sora mea
Ma simteam jenată si am roșit ma ridicat în brațe și mă sarutat buzele mele ardeau dorința era mare eram doar eu cu el am băgat mainile în părul lui ma lipit de perete ii simteam vibrația se vedea că mă vroia
Când mi-a șoptit la ureche te vreau din prima zi te.am plăcut mam îndrăgostit de tine.
Ma simteam minunat când am auzit si cu un degeamat lung i-am răspuns te doresc David
CITEȘTI
Ma Pierd In Tine
RandomCapitolu 1 Prima zi Era prima zi de scoala ,ham ce sa zic nu eram deloc entuziasmata era a 3 scoala care am schimbat ,ajunsa in clasa, vazusem ca nu era nimenea am bolborosit si am iesit pe holul mare si straniu .Dintr.o ata aud o voce .Nu ma ! Tu...