Aradan 3-4 yıl geçer. Johannes ve Alayen de haliyle teşkilatta profesyonelleşmişlerdir. Ustaları Amerika Kıtası'ndaki Britanya-Fransa savaşını bahane ederek Iroquis'te, Çeroki'de ve Fransız sömürgesinde Feu Teşkilatının yan kollarını kurdurmuştu. Bu savaş Amerika'nın geleceğini belitleyecek bir savaştı. Birkaç hafta sonra Çeroki'deki yan koldan bir haber geldi:
-Feu'nun savaşçıları! Biz Çeroki'deki yan koldanız. Bu bölge gerçekten doğa üstü olaylarla dolu. Daha önce Avrupa'da hiç karşılaşmadığımız bir sürü olay ve canlı var! Acil yardım istiyoruz!. Mektupta bunlar yazıyordu. Usta hemen Johannes ve Alayen'i yanına çağırttı ve:
- Aaahhh benim en iyi savaşçılarım! Sizin için hayatınızı değiştirecek bir görev var! Bildiğiniz gibi Amerika'daki Britanya-Fransa savaşından yararlanıp Yeni Dünya'da 3 yan kol oluşturduk!
Alayen:
- Evet usta! Kesinlikle! Bu çok iyi oldu!
Usta:
- Evet Alayen evet! Neyse konuyu saptırmayalım. Sizi bugün buraya çağırma sebebim şu ki;
Çeroki'deki koldan yeni bir haber geldi. Bu haberde Çeroki bölgesinde çok fazla doğa üstü olay yaşandığı, çok kayıp verildiği söyleniyor ve acil yardım istiyorlar. Ben de en iyi adamlarımı oraya göndermeye karar verdim. Siz en iyi beş adamımdan ikisisiniz. Bunun için oraya gidecek olan ilk beş kişiden olacaksınız. Devamında 20 kişilik gruplar göndereceğiz. Evet, sıra şimdi oraya nasıl gideceğinizde; Fransız ordusunda ajan olan rütbeli birçok kişi var. Bildiğiniz gibi seferberlik var! Orduya gönüllü asker akımı var. Siz de öncelikle orduya gönüllü asker görünümüyle girecek, gemilerle Amerika'ya gideceksiniz ardından da Quebec bölgesinden Çeroki'ye geçeceksiniz.
Johannes:
- Ama bu "orduya girip de oraya varınca ayrılma işi" nasıl olacak? Son dereceden aranırız ordu tarafından.
Usta:
- Aah Johannes! Senin bu sorgulayıcı kişiliğini çok seviyorum. Doğru düşündün! Tabii ki onu da düşündük. Önceden de dediğim gibi orduda çok sayıda rütbeli ajanlarımız var. Bu ajanlar sizi orduya direk rütbeli olarak alacaklar! Hafif piyade olarak değil! Amerika'ya vardığınızda ise ordudan sizi gizlice çıkaracak. Yani kimse yokluğunuzdan bile haberdar olmayacak!
Alayen:
- Peki Çeroki'deki yan kolu nasıl bulacağız?
Usta:
- Evet o da bir sürpriz olsun.
Alayen:
- ( hafiften sırıtır) Peki.
Usta:
- Eee ne bekliyorsunuz? Sabah yola çıkacaksınız! Hadi hazırlanın ve hemen odalarınıza gidin! Çünkü yarın siz ve diğer üç kişi için çok zorlu bir gün olacak!
Johannes ve Alayen hazırlanır ve yatarlar. Nasıl olsa hayatları aslında yeni başlayacaktır.
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcı
AventuraOrta Çağ'ın karanlık ve kasvetli Avrupa'sında kendinizi genç maceraperest Johannes'in yerine koyun