Kat dorm Suga baru keluar hospital
Chim²: hyung… ade no.fon die tk??
Taetae: dia ade FB tk??
J-hope: dia pandai menari tk??
BTS kecuali J-hope:dia doc bukan penari(--)
Jin: dia pandai masak tk??
Kookie: dia pandai ajar math tk??
Suga:*naik atas and tutup pintu* mcm² budak songeh tu tanye*tido*😪~ESOK~
Jin:Yoongi…kau betul ke tk ade no.fon die??
Chim²:sure ke??
Taetae:betul??
Jhope:please…pujuk lah dia…
Rap Mon:*tk layan sbb byk sgt kerja*
Suga:die tu bakal bini aq lah… x payah lah nk pujuk lagi… sia² je😌
BTS: K FINE!!!
Jin: x nk masak untuk Yoongi lagi…nanti pandai² lah nk makan beli sendiri
Jhope:* masuk bilik sbb ngajok dgn Suga*~KE ESOKAN HARINYA~
Ting Tong~
Ringtone Suga dimainkan peranan apabila mesej masuk.
Hye Jin: Yoongi…rumah sebelah tu ade kosong x??
Suga: kenapa tanye pasal rumah sebelah pulak??
Hye Jin:sy nk sewa rumah tu selama 6 bulan…Sbb sy ade praktikal kat sini… kalau Yoongi baik hati tolong booking kn rumah tu x??
Suga:kkk… kalau ade sy inform kt awk…
Hye Jin: k bye…anyeong, thankx Yoongi.
Suga:WCVmin:Shh…bwaa!!!
Suga:OH MAK KAU MELETUP JATUH LONGKANG!!!
Chim²: knp hyung pelik sangat hari ni?? Biasenye hyung x hadap pon dengan fon ni…
Taetae:ade makwe eii??
Suga: sibok je dua ekor beruk ni…pang kang habis muke hodoh tu lagi boleh hodoh…
Jhope: apasal bising² ni??
Jin:entah…bdk² ni asyik sibuk gaduh je sampai dapor boleh dengar suara sumbang korang ni.
Kookie: ape ni?? Kookie nk tidur terus terbangun ingat kan ayam berkokok padahal suara katak korang je dari semalam.Peragai Suga makin hari makin berubah…akhirnya Suga langsung tidak malayan member² die hadap tepon je kerjanyew.
Jin:.kau perasan x peragai Suga tu lain macam je??
Taetae:of chores!! Memang aq perasan sangat perubahan dari azali lagi.
Chim²:bukan of chores tapi of course. Nk speaking pon agak²lah. Dh lah dh broken english. Exam hari tu pun fail apatah lagi bukan speaking.
Taetae:hekeleh…kau tu asyik jadi playboy³ x habis² dengan perangai kau yg x seronoh tu…
Chim²: eee…kau ni kan saje je nk buat ABS aq…siap kau aq buat macam mane nanti.
Taetae:buat lah kalau berani si pendek!!😝😝
Kookie:ape ni??ingatkan dh habis… dari hari tu lagi sibuk gadoh je… x penat ke??kalau semua nk tahu Kookie lagi hebat dan terer dlm engish tau*kembang-kempis hidung*
Jin:hekeleh…tahu lah hidung kau tu mancung…kalau hyung pukul dengan senduk kayu ni memang x bernyawa lah
Kookie:Kookie ckp benda betulah…😑
YOU ARE READING
BTS&GFRIEND JOKES!!
RandomEntah lah nk buat sinopsis mcm mane tp.....harap korg bace lah sebenarnye ni cerita BTS JOKES!! Cuma sy tukar tajuk baru ialah BTS&GFRIEND JOKES!!