Qilah: Jika blh pergi ke mase lampau seperti lagu<Rough>awk ingin pergi ke mane?
Sowon:ingin nk blk ke mase persekolahan,kumpulkan lebih banyak memori bersama kwn!
Yerin:ingin nk blk ke sekolah rendah dan menengah,kumpulkan lebih banyak memori bersama kwn!
Eunha:sbb nk alami perasaan tahun 90an,jadi sy nk blk ke tahun sy dilahirkan iaitu 1997!
Yuju:nk blk ke hari persekolahan untuk ambil foto tamat persekolahan sekolah rendah dan menengah sekali lagi!
SinB:ingin nk pergi ke 10 tahun akan dtg,tengok adakah sy hidup dengan baik pade mase lampau!
Umji:mase sekolah menengah! Sy nk mkn makanan ringan bersama kwn selepas main salji~ rindu mase tu. Cukup rindu sekali!
Mira:ade ape² perkara yg mesti dibuat sebelum mati?
Sowon:menjadi sukarelawan di nukseri.
Yerin:seseorg pergi melancong~
Eunha:sy x pernah ade bilik sendiri,jika ade perluang sy nk hiaskan bilik sy dengan cantik. Inilah impian perempuan!
Yuju:hrp setiap ahli dpt melancong bersama di tempat lahir masing². Mkn makanan yg sedap!~
SinB:melancong ke seluruh dunia bersama org kesayangan sy.
Umji:hantar omma&appa pergi melancong ke seluruh dunia.
Dilla:awk fikir apakah kelebihan diri untuk menarik hati buddy?
Sowon:erm...kecantikan sebagai unnie? Sbb sy yg paling tua
Yerin:terlampau mesra... hahaha!
Eunha:pipi yg comel.
Yuju:menyanyi dgn bersungguh² demi buddy!
SinB:sy x tahu...ade org kate gaya menari.adr juga kate naif bagai kanak²?
Umji:kecantikan dlm? Suara yg istimewa? Kononnye..Tq!
Wawa:kalau blh tukar jadi ahli lain untuk hidup sehari,awk nk jadi siapa? Knp?
Sowon:Eunha~nk cuba hidup dgn ketinggiannye.
Yerin:ingin nk jadi Yuju,nyayikan lagu yg sedap.
Eunha:SinB~setiap kali dlm hati sh teringin sangat nk jadi mesin menari apabila terdengar lagu yg sedap. Jadi sy nk jadi SinB yg pandai menari. Ingin tunjukan dengan lebih menarik~
Yuju:Sowon unnie. Sy nk berdiri di tempat yg lebih tinggi untuk hiduo udara yg tinggi,berjalan-jalan~
SinB:Yuju unnie. Ingin nk cuba rase perasaan jadi seseorg yg berbakat.
Umji:Yuju unnie. Ingin nk cuba nk tahu perasaan menyanyi dgn nada tinggi,nk berlari dengan kelajuan Yuju unnie. Mmg pantas!
YOU ARE READING
BTS&GFRIEND JOKES!!
RandomEntah lah nk buat sinopsis mcm mane tp.....harap korg bace lah sebenarnye ni cerita BTS JOKES!! Cuma sy tukar tajuk baru ialah BTS&GFRIEND JOKES!!