Cum este generala ,serios ,acum că sunt in semestrul al doilea știu că este Groaznic😫😫😫.Uneori este frumos, dar uneori nu;în sensul că .....din când în când profesorii stau si ne povestesc despre niște lucruri care nu au rost,norocul nostru este ca stam si nu scriem.😃 Mai ales...când iei note rele. E super mega nashpa
De cum evoluezi în primul semestru observi ce fel de profesori ai [ buni sau răi ],modul prin care predă si cum se comportă cu tine și cu colegi tăi. Când ai intrat în generală uneori este ușor alte ori este greu. La un copil care nu învață așa de bine și mai ales când colegii încep să își bată joc este si mai umilitor.😓😓😓. Ei niciodată nu înțeleg ce ți se poate întâmpla în afara scolii.😢😢😢 Unele colege ma enervează la culme care spun că ele au fost de partea ta dar de fapt nu sunt,ba din contra ,erau în potriva ta. Există o colega la mine în clasa care este cam zurlie de felul ei😂😂😂,dar după ce se potolește poate să fie o persoană chiar de treaba[ adică mai tot timpul😃]; ea chiar dacă este zurlie -dă câteva sfaturi care te influențează pozitiv.Mai este o fată în clasa care este foarte, foarte timidă, doar la școală este așa (părerea mea) ,dar după Este o fata frumoasă, deșteaptă, amuzantă la care este foarte misterioasă cu gândurile și sentimentele ei la un loc .
Pe cum începi să îți cunoști colegi mai bine vezi ce fel de persoane sunt cu adevărat; ca exemplu o colega a mea pe care după ce a primit cea ce vrea te lasă baltă când ai mai multă nevoie de un prieten adevărat. Acum face prosti doar pentru a fi băgată în seamă.😕😕😕.Acum fetele stau mai mult cu băieți. Cred ,că peste puțin timp o sa avem numai porumbei prin clasă.😂😂😂.