"Ramazan çık artık şu lavabodan gec kalıyoruz okulun ilk gününden fırça yemeyelim."
"Tamam be kanka geliyorum heyecan yapma."
"Ben dışarda seni bekliyorum tamamı!"
"Tamam Cemal!"
Okulun ilk günüydü ve bende hiç bir heyecan olmamasına rağmen, Cemalin beklentileri çok tu ve benim ona gördüğüm ruyalarimi soyliyememem beni oldukça geriyordu hatta o okula gitmek hiç içimden gelmiyordu her gece o küçük kızın bana ismini söylemesi beni oldukça korkutuyor ve çaresiz bırakıyordu kim bilir neydi ben den istediği veya ben ona istemeden kötülük mu yaptım bilmiyordum artık hiç birseyi.
"Ramazan okula geldik sen ne düşünüyorsun hala kara kara."
"Ha geldikmi yok be olum ne düşüncem hadi girelim bakalım o senin heyecanla gitmek istediğin okula."
Ve sonunda sınıfa gelmiştik en önde oturan kız sürekli bana bakıyordu ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı zil çaldı ve 40 dk lik dersin ardindan 15 dk lik teneffüs ii gelir diye mirildandim kendi kendime
"Ramazan hadi gidelim zil çaldı"
" Tamam kanka sen git geliyorum." Ben
Bahçeye indim ve bir anda tellerine yanında duran küçük bir kız İri ve siyah gözleriyle beni izleyen kıza baktım. Sevimli bir hali vardı fakat yanına yaklaştıkça içim ürperdi. Aramızda bir kaç adımlık mesafe kaldığında içimi bir titreme sardı. Atmaya zorladığım adımlarım geri gitmek istiyordu ve bu halime anlam veremiyordum. İstemeyerek kızın tam önünde durdum. Elimle başını okşadım. Karşısında diz çöküp beni ürküten gözlerine baktım."Adın ne ufaklık ?" diye sordum.
Yanıma iyice yaklaşıp kulağıma doğru eğildi.
"Adım İzul. Senin lanetinim
"Dediği an elim ayağım tutuldu ve arkamdan birisi İzul kardeşim ne işin var burada dedi ve arkama dönüşüm ve şaşırisim bir oldu kim di acaba