Съсипана.

785 68 3
                                    

Г.Т.А.
Мина един месец от раздялата ми с Лиам. Съсипана съм. Вече нямам и сълзи, които да изплача. Само стоя и гледам в една точка. Всичко ми напомня за него. Всяка стая, предмет в къщата. Басейна, парка, целия град. Имаме спомени навсякъде. Не издържам тук. Ще замина. Звъннах на Йоанна.
Аз: Ще ми липсваш.
Йоанна: Какво? Къде отиваш?
Аз: Заминавам.
Йоанна: Къде??
Аз: Не знам. Отивам на летището и си купувам билет за някъде. Не мога повече да стоя тук. Ще се побъркам. Ще ти пиша и ще си говорим. Чао. Ще ми липсваш. Момчетата също. Обичам ви.
Затворих без да чакам отговор. Събрах си багажа и тръгнах.
Нов град. Нов живот. Може би. Кого залъгвам? Спомените с Лиам още ме следват. Ще се опитам да го забравя. Няма да успея, знам, но пък малко ще разнообразя. Наех си апартамент. Разопаковах си багажа. Намерих си работа. Работя в Starbucks.
Нищо интересно в живота ми. През деня съм на работа, а нощем съм потънала в мисли, спомени. Поредния работен ден. Поредния клиент.
Аз: Здравейте, какво ще желаете?
Погледнах клиента пред мен. Лиам!??
Аз: Нанси, би ли обслужила клиента. Не ми е добре. Побягнах към тоалетната. Мамка му, защо трябваше да го срещна...
Г.Т.Л.
- Здравейте, какво ще желаете?
Този познат глас. Погледнах момичето пред мен. Али!?? Изглеждаше ужасно..рошава, с торбички под очите, тъжна. Али каза нещо на едно друго момиче и избяга. Какво се случи току-що? Какво прави Али тук?

Texting With Liam PayneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt