Неописуемо чувство.

730 65 0
                                    

Г.Т.А.
Приготвях се за срещата с Лиам. Дори не знам дали ще е среща! За какво толкова има да говорим!? И от къде знае, аз къде живея... Супер притеснена съм... все едно ще излизаме за първи път, но съм му и бясна! На вратата се позвъня. Отворих и видях Лиам в цялата си прелест. Подари ми роза, сложих я във ваза с вода и тръгнахме с колата му. По пътя никой не обели дума, а в главата ми се въртяха доста въпроси.. Спря пред един скъп ресторант. Аз бих предпочела да ядем пица в нас пред телевизора или сладолед в парка, но добре. Влезнахме вътре и поръчахме.
Аз: Е, Лиам, за какво ще говорим.
Лиам: Али, обичам те.
Аз: Не мислиш ли, че е твърде късно?
Лиам: Ще ти обесня всичко.. Моля те, любов, прости ми.
Аз: От къде знаеш, аз къде живея?
Лиам: Проследих те, след като те видях в Starbucks.
Аз: Ти, каквоо?
Лиам: Исках да знам, дали си добре.
Лиам: Исках да поговорим.. да ти обесня, защо се разделихме..
Аз: Добре, говори.
Лиам: Мислих, че ако се разделим, ще намериш някое по-добро момче, което ще е до теб и ще те прави щастлива.. знам, че беше тъжна, когато бяхме заедно, но не се виждахме..
Аз: Лиам, по-добър няма от теб, а и не искам друг. Обичам те.
Лиам: Това означава ли, че ми прощаваш, за дето те оставих?
Аз: Да.
Целунахме се. Желаех тази целувка толкова дълго време. Меките му устни върху моите. Неописуемо чувство.

Texting With Liam PayneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt