Am discutat cu gasca despre filmul pe care o sa il vedem , iar dupa am plecat cu Sof acasa la mine . Ajunse acolo am planuit sa comandam o pizza si sa ne uitam la serialul nostru preferat .
********************************
Este 7:20 si am planuit sa ne intalnim la 8:30...ar cam trebui sa ne pregatim...
Sof (👇) s-a imbracat cu si eu (👇)>>La mall<<
Eu:Hey , gasca !
Toti:Buna fetelor !
A:Deci ce facem acum , adica ne holbam unul la altul sau nu stiu...mergem la restaurant ca am rezervat o masa !?
Eu:Usor pisicuto ca mergem acum...
A:Serios credeam ca o sa imi spui macar tigruletul tau...
Eu:Pfff....
S:Hai sa mergem ok ?Am ajuns la restaurant unde Adrien a comandat o masa ?! Nu ii sta in fire dar eh...nu imi pasa...Intr-un sfarsit a ajuns un chelner la masa noastra doar pentru ca eu am strigat in tot magazinul,,Chelneeeeer!!!" si evident toti radeau pe langa mine -_- .
Chelner:Cu ce va pot servi ?
Eu:O pizza Diavolla cu sos picant , mare .
Sof:Eu mananc cu Lara.
A:Spaghete cu chiftelute si sos .
Eu:Nu le mananc cu tine...
A:*fata de catelus trist care se uita in jos*
B:O pizza Quatro Fromagy cu sos dulce , mare.
R:Eu mananc cu Blake...
Stai ceeee!? Am auzit bine !?!?Ceee?!?!
J: O pizza Diavolla , medie cu sos picant...
Eu:*privire suspicioasa si plina de ura*...(nu ma judecati dar , daca cineva are aceleasi gusturi ca si mine il fac una cu asfaltul :))))) ) .
>>Peste o ora<<
Dupa ce am terminat masa qm vizionat un film (nu ma intrebati care) si am discutat sa mai zabovim putin prin locul nostru preferat care era un deal cu un cires in varf unde deseori ne asezam si citeam , iar apoi faceam club de carte , dar acum doar priveam cerul instelat , Roxy cu capul pe umarul lui Blake , eu pe a lui Adrien si Sof pe a lui Jack...
Dintr-o data o cometa a traversat cerul , fiecare punandu-ne cate o dorinta , dupa care am plecat fiecare la casele noastre , a doua zii avand weekend .
>>Acasa<<
Acasa , mi-am facut un dus rapid , m-am imbracat cu pijamalele mele peeferate pe care scria ,,Normal people scare me" si m-am bagat in pat , lasandu-ma purtata in lumea viselor .††††††††††††††††††††††††††††††
Hey , guys ! Capitolul 2 este aici , la media fiind Sofia :))) .
Daca reusim sa strangem 5 stelute fac capitolul urmator si ne vedem atunci , BYE !!!❤💙❤💙❤💙❤💙❤
CITEȘTI
Liceul (my life as a story)
RandomBa deci viata mea e frustranta :/ dar si grozava :D . Icsde !