Úvod

246 18 6
                                    

Takže abyste zjistili něco o mně tak vám asi nejdříve řeknu, jak vypadám. Mám blonďaté vlasy a vždy se snažím vypadat co nejdokonaleji, protože je to taková nevím jestli dobrá nebo špatná vlastnost, ale prostě si nemůžu pomoct. Hodně se zajímám o módu a tím pádem nosím ty nejnovější trendy nebo se o to aspoň snažím a opravdu jen málokdy byste mě mohli potkat v teplácích.
Bydlím s mamkou a mladší sestrou, která se jmenuje Laurel v obrovském sídle. Teď si určitě musíte myslet, že jsem taková ta bohatá namyšlená holčička, ale pravdou je, že většinou jsem ke každému milá a přátelská, ale někdy mi dává zabrat seznamování ale pravdou také je, že někdy dokážu být pěkná mrcha, ovšem to bývá jen tehdy, když mě někdo opravdu hodně naštve, ale oprávněně. A to se pak začnou dít věci, většinou rozbíjím věci nebo začne silně foukat vítr a tak, ale v poslední době už se dokážu celkem dobře ovládat.
Teprve nedávno mi mamka řekla pravdu o tom, že mým otcem je Tom Rojvol Raddle neboli Lord Voldemort. Nejdřív to byl pro mě "trochu" šok (pro koho by nebyl) a pořád úplně nevím, co si o tom mám jako myslet. Kvůli tomuto mám také hodně velkou moc a umím různé věci jako třeba kouzlit bez hůlky nebo mluvit s hady,...
Avšak všechny tyhle věci musí zůstat v tajnosti, a tak všem vykládáme lež o tom, že můj otec je mrtvý, protože zemřel při souboji s jiným kouzelníkem a že to byla pro nás hrozná ztráta a neradi o tom mluvíme. Vlastně já obecně moc ráda o rodičích nemluvím, protože lidé se pak začnou vyptávat a všechno a je to hrozné.
No a dnes ráno mi mamka řekla, že po prázdninách nastupujeme se sestrou do Bradavické školy čar a kouzel, já do 4.ročníku a sestra do 2.ročníku. Do teď jsme se učili doma a vždy jsme psali testy, které jsme pak posílali učitelům do Bradavic, aby je opravili a teď máme jako najednou začít chodit do školy ?
Laurel z toho byla úplně nadšená, ale já jsem teda natěšená nebyla, protože já narozdíl od ní znám naše "malé" rodinné tajemství a budu muset dávat velký pozor, abych se nějak neprozradila, a kvůli tomu budu muset zase všem lhát, vím, že to dělám pro své dobro, ale už mě to vážně unavuje a nechci kamarádkům, jestli si tedy nějaké najdu lhát. Ale co se dá dělat mamka už rozhodla a s tím se nedá nic dělat, když nad tím nakonec popřemýšlím není to tak, že bych se vyloženě netěšila, prostě se bojím, a taky bych si ráda našla kamarády, kterým na mně záležet bez ohledu na to, kdo jsou moji rodiče.
.........................................................
Dnes jdeme na Příčnou ulici nakupovat nejrůznější věci, co budeme s Laurel potřebovat do Bradavic, jako jsou učebnice, hábit, hůlku, pergameny a mnoho dalších věcí. Všechno nakonec nakoupíme bez problémů, akorát mi možná trošku přijde, že když jsme u Ollivandera kupovali hůlku, tak se na mě nějak divně koukal, ale možná to byla jen moje paranoia, kdo ví.
Zítra odjíždíme do Bradavic z nástupiště 9 3/4, snad to zvládnu, ale i přes to všechno musím přiznat, že už trošku začínám těšit.

Takže to by byl konec kapitoly, doufám, že se líbila a budu ráda, pokud mi své názory napíšete do komentářů nebo dáte vote. 😊

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 09, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Chanel Raddle - dcera Toma RaddlaKde žijí příběhy. Začni objevovat