Becky
Sot do të jetë dita e parë e shkollës , në varësi të lartë dhe unë duhet të kapërcyer atë me ngjyrë fluturon .Vitin e kaluar unë shkova me mesataren prej 9.5 , dhe këtë vit unë kam për të vetëm të tërhequr veten lart.
e cila ul mesataren matematikë mua .Unë nuk jam i njohur në këtë shkollë .I shpenzojnë pjesën tjetër të ditëve të mia me Jason dhe Cass . Unë e kam njohur ata që kur kam qenë e vogël dhe unë kam qenë gjithmonë afër.
Dylan
Sot kam për të përgatitur , unë do të duhet për të mësuar 2E .Çdo ditë me të vazhdueshme për të pyetur se çfarë është pika në 20 vjet për të humbur jetën e tyre duke bërë punë të panevojshme .
Si për të fajësuar , 1000 euro në muaj për të mbajtur mirë e qenve endacakë që unë nuk mund edhe me kamxhik për të bërë ato të mbyllur .
Emrat Ripasso ." Robert Mahone , Jason Broadway , Mitch Dallas , Cassandra Couper , Becky Saldana ... " Unë nuk kam shumë kohë . Unë kam për të kandiduar në shkollë.
Becky
" Si mund të vendosni orën e parë të matematikës të hënën ? " Ankesa Jason .Me shumë modeste nuk të vërtetë si matematikë, ata janë mohuar .
"E pra këtë vit kam dëgjuar se do të kemi një të caktuar " O'Brien , " është 20 vjeç dhe është shumë e bukur ", thotë Cass .
Unë nuk e kujdesit se sa e hormoneve të saj në trazira , tani unë jam i përdorur për të . Gjithsesi, unë duhet të përqëndrohet në studim .Është koha për të hyrë në klasë .
Dylan
"Hello guys , unë jam tuaj të re të matematikës mësuesi . O ' Brein " prezantoj veten time.
Të gjitha vajzat janë të Cumming në fytyrën time , por ajo që duket me të vërtetë të mallkuar pak pamjen time .
Ndoshta kjo është vetëm e dashura .Filloni për të bërë thirrje ." Cassandra Cooper ? " «T'i paraqitni ! " Ndjehem të mbush klasë . Unë do të thoja se nuk e ka ndaluar ndezur në fillim gjoksit të mësimit .
" Becky Saldana ? " Vetëm atëherë ai duket deri në thonë " dhuratë ". Është pafajësinë e pabesueshme . Ajo është shumë e bukur , unë dua të tërheq atë për mua .
Ajo u ul në Pew përparme kështu që do të jetë më e lehtë për mua për të bërë vëmendjen time .Unë të fillojë për të shpjeguar .Nuk ia ngul sytë në mua aq shumë , vetëm të marrë shënime .
Gjëja filloi të shqetësojë mua .I ulem në stol e tij dhe të shikojnë ."Më falni , a ka një problem prof ? " Ai e pyeti me butësi I heq nën këmishën time sensually.
Ajo thotë asgjë , ndërsa në klasë ju do të dëgjoni një tingull " aw " nga të gjitha vajzat .Ajo është duke i dhënë mua nervat e kësaj vajze .Pse nuk mund të tërheqë vëmendjen e tij ? Kush ?
Unë kam për të gjetur një justifikim për të marrë jashtë dhe të bisedoni me të.I marrë fletoren e tij nga duart e tij ." Saldana ! Bëni vizatime ndërsa unë shpjegoj ? "
Ajo duket petrified . Pak ' Më vjen keq , por nuk ndihen të realizuar ndryshe .
" Larg me mua ! " I ulërijmë ." Prof betohem unë nuk ishte bërë asgjë , unë isha vetëm duke shkruar app tim ... " Nuk e përfunduar dënimin .
" Kur ne , dhe vetëm ne , mund të thirrni Dylan . "Vetullave .Lini kohë pas kohe , Becky dashur .

Hi, prof- AlbanianWhere stories live. Discover now