'Hey' hoorde ze aan de andere kant van de lijn.
'Wat is er weer Chenelva, wat wil je' -Carlien was gekke-bekken aan het trekken, waardoor Cha-ies het bijna uitgierde-
'Niks bijzonders'
'....'
'Cha'
'ja, Nelly'
'mama gaat op vakantie met Glenn'
'ooohhh'
'en ik wil niet met haar heks-achtige zus blijven'
'zo'
'ik heb je moeder gevraagd als ik de hele vakantie bij jullie mag zijn en ZE laat vragen als jij wilt'
'uhm....wacht even' ze keerde zich om naar een nieuwsgierige Carlien.
'Cartje.....Nelly laat vragen als ze mag logeren bij ons ,met andere woorden we moeten op der passen'
'waarom?'
'ze is nergens anders vrijer dan bij ons'
'ok, maar hoe gaan we doen wals we moeten werke? Dadelijk ontploft het huis ook nog!' spreekt een bezorgde Carlien uit, voelende dat ze niets te zeggen heeft omdat ze zich schuldig voelt dat ze bij Cha-ies en der moeder woont en juist nu Nelva een logeer lokatie voor de vakantie zoekt.
-Carlien- 'ok'
-Cha-ies- 'ok'
De meisjes gaan deze grote risico aan. Door hun zachtmoedigheid kunnen zij alleen medelijden hebben voor Chenelva.
De meisjes laten Nelly halen met de taxie en Cha-ies verwelkomt haar met een "warm" gegroet. Ze besluit dat ze Nelly maar thuis laten terwijl ze werken. Maar Cartje wilt dat niet want als Nelly alleen thuis moet blijven komen ze een feestje tegemoet wanneer ze terug zijn. Dus Cartje suggereert dat ze der meenemen naar het werk sinds THE PLANNERS , het bedrijf waarvoor ze werken, een verwelkom-feest plant voor de welbekende DJ-Scrooch. En sinds Nelly een feest beest is komt dat goed van pas. Wanneer ze Nelly vertellen is ze heel opgewonden. Ze maken zich klaar en vertrekken naar club Saya. Wanneer ze zijn aangekomen brengen ze Nelly stiekempjes naar binnen, omdat ze pas 15 jaar oud is. Terwijl Cha-ies 19 is en Cartje 16. Cartje en enkele anderen hebben geluk gehad want THE PLANNERS nemen jongeren vanaf 18+ in dienst. Wanneer ze binnen zijn moeten de 2 meisjes in checken terwijl Nelly zich toepast in de menigte. De meisjes zijn van de afdeling serveren, maar vanavond gaat Cha-ies achter de bar staan terwijl Cartje de kokken assisteerde en serveerde want het is heel druk en er zijn minder werkers dan normaal doordat niemand het feest wilde missen. Tijdens het serveren moest Cartje af en toe een oogje op Nelly gooien om te kijken als zij geen vuur (vuur) aan het stichten is. Na middernacht wenkte Cha-ies Cartje om kennis te maken met der zwager. Wanneer Cartje daar is weet ze niet wat ze ziet, het wordt moeilijk voor haar om adem te halen -voor haar is hij onbeschrijfelijk-, hij is gewoon 1 van die jongens die in meisjes hun fantasieën bestaat, het lijkt alsof het moment dat God knapheid verdeelde hij als eerst is geweest en als laatst is weggegaan.
'Uhm......dit is me bestie alsook mijn zuster Carlien' sprak Cha-ies terwijl Carlien naar die jonge heer keek die voor haar stond "en.... dit is Steph's neef", in die tussentijd bespeurt Cha-ies Cartje -om zeker te zijn dat Cartje nog niet flauw gevallen is, omdat het ook zo was geweest toen ze kennis maakte met Cha-ies' vriend Steph-.
'Iesje...je hebt me niet eens gezegd hoe ik heet' zei de jonge heer, wiens naam Cartje nog niet kent.
'zeg het zelf!'
'waarom?'
'uhm...omdat.....ze wilt weten hoe ik heet'
'waarom gaat ze dat willen weten??'
'ik weet het niet vraag haar'
'ok....uhm.....waarvoor heb je me hier naartoe geroepen?' vraag een oncomfortabele Cartje aan Cha-ies.
'om je aan hem voor te stellen'
'hey....ik ben Nigel, neefje van Steph'
Cartje wist niet wat ze moest doen of zeggen.
'uhm....hey leuk je te ontmoeten' zonder dat ze het door had glimlachte Cartje hem als een gek toe en schudde zijn hand zonder het door te hebben dat ze hem hard kneep.
'uhm...is ook leuk je te ontmoeten maar je knijpt het leven uit me handen' Cartje liet hem onmiddellijk los. Zij wilde onmiddellijk uit het zicht verdwijnen uit verlegenheid.
'sorry' zei een verlegen Cartje.
'geen zorgen'
Toen Steph later aankwam zag hij iets waar hij niet blij mee was. Hij zag een stralende Cartje dansen met zijn neefje. Hij hoopte dat hij haar niet als troep zou gebruiken want ze zat al met veel problemen.
Vroeg in de ochtend toen Carlien en Cha-ies naar bed gingen vroeg Cartje zich af als ze hem ooit weer zou zien want hij woonde in het district BoekLatavia.
Die ochtend vond ze zo gezegend omdat Nigel in der dromen was.
JE LEEST
Goede- en slechte beslissingen
Teen FictionFouten die 2 beste vriendinnen maken, waaruit ze zullen leren en groeien. Jaren later ontmoeten ze elkaar weer, dit keer met minder complicaties dan toen ze uit elkaar gingen. Veel volwassener, zelfstandiger en wijzer om nu de juiste beslissingen...