Carlien Keys heeft vakantieschool lessen gevolgd zoals kooklessen, pedagogiek, model trainingen, feesten enzovoorts decoreren, danslessen, zwemlessen, ICT lessen. Zij heeft meertalige cursussen gevolgd waaronder Spaans, Frans, Italiaans, Duits en Belgisch, zodat haar vader trots op haar kan zijn. Om als serveester bij THE PLANNERS te werken moet men een training volgen. Dus doet Cartje ook mee met workshops die tedoen hebben met het verbeteren van het bovengenoemde. Cha-ies Alteza is ook naar vakantieschool lessen geweest. De lessen die zij heeft gevold zijn pedagogiek, Hip-Hop danslessen, zwemlessen, kunstlessen, innovatieve vaardigheidslessen en nog veel meer wat haar beviel. Ook zij heeft de training van THE PLANNNERS doorstaan. Cartje is een mulat en Cha een gemengde negerin. De familie Carlien 's vader is heel rijk. Van de moeder zit in de middenklassen. Door de huidige vriend van haar moeder te doen zijn ze heel arm, omdat hij misbruik maakt van het geld dat het gezin erft en het maandelijkse loon van de moeder. Carlien 's moeder (45 jaar) doceert wiskunde en biologie op het MBO s 'ochtend- en avondschool en de stiefvader (46 jaar) werkt niet. Carlien heeft een broertje van 10jaar en een zusje van 4 jaar. Samen wonen zij in een appartementencomplex tegen een zeer goedkope prijs in één van de gevaarlijkste buurten. Hun appartement is heel klein, zit op de derde verdieping en bezit twee kamers. De kinderen slapen in één kamer en de moeder en stiefvader in de ander. De vader van Carlien (48 jaar) is een internationale rechter en is haar grootste rolmodel in het leven. Hij woont in een zeer luxe buurt. Cha 's familie is vanuit beide kanten heel rijk, ze komt uit een Franse familie vandaar de familie naam "Alteza". Haar moeder is een pedagoog zowel logopedist. Zij geeft pedagogische lessen op de universiteit. Ze geeft ook workshops in de vakantie. De vader is overleden, maar Cha-ies erft heel veel van haar toen rijke vader sinds zij een only child is, dus... pretty much a rich teenager ;-)
JE LEEST
Goede- en slechte beslissingen
Teen FictionFouten die 2 beste vriendinnen maken, waaruit ze zullen leren en groeien. Jaren later ontmoeten ze elkaar weer, dit keer met minder complicaties dan toen ze uit elkaar gingen. Veel volwassener, zelfstandiger en wijzer om nu de juiste beslissingen...