Gercekten sevmek diye bir sey varmi.. Varsa da nerde ben neden bulamiyorum bunu
Saklandigi yerin anahtari nerde kimde,acaba beni bekliyormu yoksa sevgi kosulsuz oldugu halde odami ayricalik yapiyor....
Soyut kavramlar yok olursa somut olanlar bi ise yaramazki kime kirildiysan soyle bana ey sevda ......
Nerdesin cik ortaya ben kimi sevecegim kim beni....
diye dusunurken kapi caldi ve tum dusuncelerinden kurtuldu .Hizmetci babasinin bekledigini soyleyince sevinsemi uzulsemi bilemedi elizabeth .
Cunku babasi klanin isleri yuzunden onla pek ilgilenmezdi.Abisinide kendi gibi yetistirmek istedigi icin beth cogu zaman yanlizdi.O yuzden egitime cok onem verirdi.Tam bir leydiydi giyimiyle kusamiyla tam bir hanim efendiydi çünkü saygın bir ailesi vardı. ve hanım hanımcık olmalıydı o yüzden hep bunu anlayan bir insanla onunla vakit geçirecek arada sırada da olsa rahat kıyafetler giymesi izin veren biri ile tanışmak istiyordu bu düşüncelerle birlikte babasının yanına gelmişti.
bir yerden bir yere gitmek için bile olsa atılan adımlar hayatınızı değiştirecek kararlar alma adın altında olabilir hayat böyle birşey işte basit olan adamlar hayatımızı mahvetti bilir mükemmeldi yapabilir.....
isteğinize betimle attığı adım bunlardan biri de acaba o bunun farkında mı......
HENRY
Sen onu sevmeye calissanda o bilmedende olsa kendini sogutur senden.....
sonra oturur düşünür acaba yıldızı yakından görmek istiyorum uzaktan seyretmek...
istersen yanında istesende yıldızları gökyüzü paylaşmaz yildizlari....
Kıskanç bir kadın gibi .....
henry bu satırları okurken annesinin yanına geldiğini görünce ters giden birşeyler olduğunu anlamıştı. çünkü çalışma odasında iken rahatsız edilmek istemedigi için geldiğine göre mutlaka bir şeyler olmalıydi.
işte tam o anda iki kişinin hayatı birine bağlanacaktı peki bunun sonucu iyimiydi kötümüydu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAN BAHÇE
Romancegece midir?seni bana dusunduren yoksa ben miyim?seni dusunmek icin geceyi bekleyen.....