Elizabeth babasına bu zamana kadar hiç baba denemişti. Belli bir disiplinle buyudugu için ona her lordum diye hitap ederdi.Bu seferse tabularini yikip "peki baba" demisti. Lord louos sasirsada saskinligini gizlemeyi basarmisti.Annesi leydi heaven arsizca " yanina fazla birsey almana gerek yok nede olsa".....cumlesini tamamlayamadan beth arsizca siritan annesine " olur leydim" diyerek coktan tavir koymustu bile. Bu nasil olurdu kizinida kendi gibi parapul duskunu zannediyordu.Bir anne kendi evladini ancak bu kadar taniyamazdi.Elizabetide encok uzen buydu......
Henry se annesinin soylediklerinden sonra odasinda bir saga bir sola donuyordu.Ne yapacagini ve o kiza nasil davranacagini bilmiyordu.Önunde bir hafta vardi ve bunlari chole 'a anlatmasi lazimdi hernekadar ona karsi hissettiklerinin ne oldugunu bilmesede chole'un bazi hususlarda cok tecrubeli oldugu bir gercekti (anlicaniz surtuuukk) ona haber gondermesi gerekiyordu bulusmak icin hic olmazsa biraz stres atabilirdi.Bu aklina gelince dudaklari muzip bi bicimde yukar dogru kivrildi.Bu sirada beth se goz yaslarina bogulmus kendini odaya kilitlemisti.
iste ayri iki beden ama ayni caresizlik bakalim ustesindenmi gelecekler yoksa savasmayi birakacaklarmi
Henry bir gun sonrasi icin chole'a haber gondermis ve onun icin hazrlanmasini istemisti.Beth de annesini umursamayarak butun esyalarini yanina aldi.Sonucta ne olacagini bilmiyordu.Onu kendine asik etmeliydi peki o ona asik olabilecekmiydi bu bilinmezlik beth i yiyip bitiriyordu. O bunlari dusunurken henry de chole kadar dikkat cekici olup olmadigini dusunuyordu ( iste tipik bi erkek modeli bazen bayanlari kiyafetine uydurulmaya calisan bir canta gibi gorebiliyorlar heeeeey kendinize gelin biz esya degiliz) henry hep kadnlarda goz alici olup olmadiklarina bakmisti nezakat ve zarafet onun umrunda degildi ama herseyin bir ilki vardi .
BİR HAFTA İCİNDE
Beth tamamiyla hazirlanmis sevdigi yerler ve kisilere veda etmisti.Aslnda beth sessiz biri oldugu icin bir arkadasi yoktu.Zamanin cogunu yanliz gecirirdi.Bu yuzden seviniyordu en azindan oraya gidince cani sikilmayacakti cunku yalnizliga bayilirdi.Ama olacaklardan haberi yoktu.
Henry se chole 'la bulusmus ona herseyi anlatmisti.Chole once biraz sinir olsada henry onu istemedigini soylemis ve gonlunu almisti. Hatta evlendikten sonrada gorusebileceklerini soylemisti iste henry kadinlar arasindaki farki ozaman anlayacakti.
Bu sırada annabeth leydi eleanor gelecek olan gelinler için hazırlık yapmaya başlamışlardır. Aslında ona gelin gözüyle bakıyorlar d ana beni kendine abla leydi eleanor da bir kız olarak bakıyorlardı. Çünkü onun yüreğinin güzelliğini dönüşte leydi ve borç karşılığında bu yüzden istemişti onu ama kalp kırıklığından haberi yoktu şaşkolozi henryi o adam edecekti. Çünkü betin kabul etmeyeceğini biliyordu. anne ise bethin orada ne kadar yanlız olduğunu biliyordu ve burada kendini onun yanlız bırakma ya canı dayı sözleri veriyordu.
Işte ogün gelmişti bet herşeyi akışına bırakarak gerçek aşka yolculuk başlıyor ama bundan ne onun haberi vardı nede henry nin
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAN BAHÇE
Romancegece midir?seni bana dusunduren yoksa ben miyim?seni dusunmek icin geceyi bekleyen.....