Siyaha bulanmış hayallerle başladı ömrümdeki kıl üzerinde süren yolculuk, ne kadar uğraşsam da bela hep buldu beni daha babamın ölümünün üzerinden 1 hafta geçmeden dalgınlıkla bir trafik kazası kurbanı olacaktım,zor kurtuldum.
Kişiliğimde en az adım kadar mert,henüz lise sonuncu sınıftayken babamı kaybettim ve üstüne trafik kazası geçirdim çok başarılı olmama rağmen o sene üniversite imtihanına giremedim aslında girmek istemedim.Bunca sıkıntıda onunla uğraşacak deildim.Artık bakmam gereken annem ve bir cadı kız kardeşim var.
Bu sene sınavdan boş geçtiğim için hem çalışırım hemde seneye sınava daha rahat girerim diye düşündüm.
Annem ve kız kardeşim her ne kadar tepki verselerde umrumda deil sonuçta babam bu aileyi bana emanet etti ve adımın hakkını vermek zorundaydım.
Kız kardeşimle birlikte bana iş aramaya çıktık ama aklımda nasıl bir işte çalışacağım hakkında en ufak bi fikir yoktu, ama bilgisayardan çok iyi anladığımı herkes bilir öncelik olarak bilgisayarcıları gezmeye karar verdik 7-8 tane gezdikten sonra bir bilgisayarcıyla anlaştım.Tamda istediğim bir işti fakat her işte olduğu gibi odak gerektiren bir işti.Bu aralar dalgın olduğumdan felaketleri çekiyorum.
Babamdan kalan parayla gidip eve birşeyler aldık ve oradan eve geçtik.Akşam eskileri andıktan sonra sabah erkenden yola koyuldum. Ama başıma nasıl bir bela geleceğinden habersiz
Yorumlamayı unutmayın :)