Ahh neyseki başkasıyla görüşüyormuş.Ulan Mert yine yırttın
Zaman hızla geçmiş anlamadım.Kanepede uyuya kalmışım kardeşim Ayça beni uyandırıp yerime geçirdi.
Sabah erkenden kalkıp site hakkında biraz düşündüm.Ve baya hatam olduğunu farkettim.Her neyse dükkanda düzeltirim diyip,
bişeyler atıştırıp çıktım.Güzel bir pazar günüydü.Dün Ahmet abiye sen gelme istersen ben tek idare ederim demiştim.Onun için bugün tek başıma mücadele edecem müşterilerle :)Dükkanda iş yoktu dün Ahmet abiyle hepsini halletmiştik.Bu yüzden siteye daha fazla zaman ayırabilirim.Sitenin daha verimli bir görüntüsünü alabilmek için bir site açıp dosyaları orada görüntülemem gerekiyordu.Fakat Yasemin sitenin adını söylememişti.Bu konuşmak için iyi bir fırsat :))
Hemen Yasemine mesaj attım aklında bir site ismi varmı diye.Sanki beni beklermiş gibi anında gördü mesajı.Biraz garipsedim.- İyi biri sanki
- Anlamadım
- Ayy.Pardon Mert arkadaşımla mesajlaşıyordum o sandım hiç ekrana bakmamışım.
- Anladım önemli değil (Yani beni beklemiyormuş)
-××××××××××××.com.tr Diye düşündüm sence nasıl iyimi ?
- Süper ama daha önce alınmış olabilir.Bir dakika bekletecem hemen kontrol ediyorum.
.
.
- İsim daha önce alınmamış bu ismi alıyorum o zaman.- Tamam bugün siteye bakmak için uğrayabilir miyim?
-Tabi ki..
Birinden bahsediyordu.Acaba kimdi ?
Neyse işe dönmeliyim.Yaseminin söylediği siteyi aldım.Tam düşündüğüm gibi baya hatalıydı.Hataları düzelttim ve zaman bi hayli geçti.Hava kararmaya başlamıştı.Tam yemek söyleyecekken,Yasemin içeri girdi.- Merhabalar kolay gelsin :)
- Merhaba.Bende tam yemek söyleyecektim.Beni yalnız bırakmazsın umarım :)
- Ahah çok kibarca bir teklif kıramam 😂
- Peki lahmacun söylüyorum o zaman ☺
- Peki,olur 😊
Yemekleri komşu lokantadan söyleyip geldim.O sırada mesaj gelmiş eski kız arkadaşımdan seni seviyorum yeniden deneyelim gibi mesajlar.
Olamaz! Ya bunları Yasemin gördüyse.Her neyseki dükkanda kamera var Yasemini uğurladıktan sonra bakarım.
Yasemine yemek gelmeden siteyi gösterirken bir mesaj daha geldi Mert cevap versene diye.Korkulan gerçekleşti ki Yasemin o mesajı gördü.
- Mesaj geliyor galiba, mesajı atan sevgilinse bekletme derim biz kadınlar hiç sevmeyiz bekletilmeyi :)
Ulan kızlar bir soruyla 5 tane cevap alır derlerdide inanmazdım.Sevgilim olup olmadığınımı sordu şimdi yoksa daha fazla bekletmemi dedi.
- Hayır sevgilim değil liseden bir arkadaşım
-Haa , tamam o zaman
Tam bu sırada yemekler geldi.Tabi ben farketmedim.Çünkü bir hata yaptım gibi geldi.Ya mesajları gördüyse yalan atmış olurum.Ben onu düşünürken o sırada ücreti istemiş ama benim kafa dalmış.
- Buyrun burdan alın.
- Hiç olurmu öyle şey yemeği ben ısmarlıyorum lütfen :)
Yemeği yedikten sonra Yasemin kalkmak istedi.
- Bende kapatıyordum eve gideceksen beraber dönelim.
- Aslında olur banada yol arkadaşı olursun
- Seni biraz bekletcem
Bu kızın bütün kelimelerinde manamı var yoksa bende ona karşı bir hissiyatmı oluştu.Her neyse..
- Kapıyıda kontrol edelim.Tamamdır gidebiliriz :)
Yolda aklıma Ayça geldi henüz lisede ama bilgisayardan anlıyordu.İçimden bir ses Yaseminle irtibatı kesmemem gerektiğini söylüyor ki site bitince kesilecek gibi gözüküyor.Ama eğer Ayça satış işlerinde Yasemine yardım ederse en azından biraz karşılaşma şansım olur.
- Yasemin
- Efendim.
- Hani site bitince kozmetik ürünleri satacan ya tek başına yetiştirebilecek misin o kadar siparişi?
- Ya aslında kuzenlerimle beraber yapmayı düşünüyorumda onlar pek bi isteksiz.
- Niye sordun?
- Benim evde bir cadı varda onun aklıda yatkın bilgisayara istersen sana yardım eder diyecektim.
-Aa olur :) Neden daha önce bahsetmedin şu cadıdan.
- Bilmem konusu açılmadı ki.
- Şaka yapıyorum ya 😂 Ama en kısa zamanda tanışmak istiyorum.
- Tamam ben kendisine bahsederim.
Yolda biraz daha konuştuktan sonra evlere vardık
- İyi geceler
- İyi geceler.
Eve vardım güzel bir duş aldıktan sonra kahvemi alıp odama çekildim.Bilgisayarda bir kaç düzenleme daha yaptım.Ve biraz zaman geçirdim.Sonra Ayçayla konuşmaya gittim.
- Ayça Yasemin diye bir müşterim var.Ona kozmetik ürünleri satması için bir site yapıyorum.Ve ona bir yardımcı lazım seni önerdim kabul etti, tabi sanada sormak lazım ne dersin?
- Bilmem yapabilir miyim ki?
- Ben sana gereken her şeyi anlatırım.Üstelik bizim sokakta oturuyor.
- Ooo :) Abicim her şeyide ögrenmişsin
- Aynen oda senin baş belası bi cadı olduğunu ögrendi :)
- Ya abii :/
- Abinle dalga geçersen öyle olur😂
- Neyse bırakalım gırgırı iş konuşuyoruz kabul ediyor musun 😂- Tabi ki banada arkadaş olur hem 😂
(Benimde istediğim o ya ☺)
- Tamam site bitmek üzere yarın olmazsa Ahmet abiden yarım gün izin alır, bir kafeye geçeriz size gerekli her şeyi anlatırım.
- Tamam bana uyar.Ama dersim 17:00'te bitiyor.
- Tamam ben ayarlarım.Hadi iyi geceler.
- İyi Geceler
Bende yatağa geçtim.Telefona baktım ki eski sevgilim dükkandakinin üstüne bir mesaj daha atmış.
Aranızdan çekiliyorum.İnşallah mutlu olursunuz.
Ne demek şimdi bu anlam veremiyorum ama sezgilerim beni çok korkutuyor yarın kameraya kesin bakmam lazım!
BU BÖLÜMDE BURDA BİTER :)
OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SİZCE YASEMİN MESAJLARA BAKMIŞMIDIR.