2

29 0 0
                                    

-Julia wstajemy - krzyczy Emma i mnie budzi.

Emma jest moja młodsza siostrą. W szkole lubiana uważana nawet za bad girl. Podoba jej się mój kolega z SMSu . Jesteśmy zrzytymi siostrami .

- Już się ubieram - krzyczę szukając skarpetek .

Gdy doszlysmy do szkoły zobaczyłam nad bo ta nie wiedziałam nawet ja się nazywa. Kierował się w moja stronę . Moja siostra była oszołomiona ze tu idzie a ja postanowiłam uciec do ubikacji.

BAD BOY

-Hej Emma widzilas swoją siostrę .

- Była tu gdzieś przed chwilą. Chcesz do nas przyjść po szkole ? - zapytała mnie patrząc nieśmiało.

- Pewnie - odpowiedziałeś i poszlem. Świetna okazja by złożyć się do Juli.

W tym samym czasie

Gdy weszłam do łazienki zobaczyłam moja przyjaciółkę Natalię , postanowiłem nic jej nie mówić o bad boyu bo będzie mi kazała z nim być .

- Hej Julka wszystko dobrze ? - zapytała mnie przerażona .

-Źle się czuję . Kłamie aby nie zobaczyć nad bo ta.

- Idź do chigienisty -krzyknęła

- Pójdę - uśmiechnięta wyszłam

Gdy zostałam zwolniona bardzo się ucieszyłam ze nie musiałam to widzieć .Poszłam do sklepu po coś do jedzenia bo nikogo u mnie w domu nie było. Mama jest dyrektorka najlepszej szkoły w Dubaju a mój Tata wyjeżdża w delegację .

Drin Drwin

Wyciągam z kieszeni mój telefon i dostaje SMS

BAD BOY : Czemu Cię nie wa w szkole ?

Ja : A co steskniles się?

BAD BOY : Strasznie , myślałem że mnie przytulisz .

Ja : Źle się czuję , może kiedyś indziej .

BAD BOY : Może dziś ?

Ja : Emma

BAD BOY : Co z nią ?

Ja : Bradzo Cię lubi

BAD BOY : Tak jak ty mnie ?

Ja : Nie znam Cię

BAD BOY : Dasz się poznać ? Jeśli w miesiąc mnie nie polubisz dam Ci spokój , a jeśli polubisz to dasz mi buziaki lub się przelizemy.

Ja : Przelizać to można lizaka my możemy się pocałować .

BAD BOY : Mhm <3 To zgoda ?

Ja : No ok

Ja: Przepraszam ale nie wiem jak masz na imię .

BAD BOY : Muszę kończyć mam matę z tygrysem .

Ja : Do zobaczenia .

BAD BOY : te buziaki możesz wysyłać częściej .

Poszłam oglądać moj ulubiony serial TOP MODEL . Po jakis 5 godzinach słyszę jak ktoś wchodzi do domu .

- Julia zaprosiłem Maksa na obja - zawołała

- Mowilas ze zjesz na mieście . Jestem chora .- wstałam i poszłam do pokoju.

- Maks ja pójdę do sklepu , zostań tu - miła z przekonaniem.

Gdy Emma poszła dała buziaka Maksowi , zostawiła troszkę czerwonej szminki na policzku. Poszedł do góry po schodach do Juli która leżała usiad koło niej i przytulil.

- Połóż się koło mnie - mówi Julia

Zaskoczony Maks kładzie się a Julia zasypia na jego klatce piersiowej .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 30, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Internetowy Związek ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz