Multimedya - Anıl
***
"Ne yani beni ailemle tehtit edemezsin. Bunun onlarla ne ilgisi var. Borç benim borcum. Onları bu işe karıştırma." demişti Anıl ama karşısında ki cevap vermeden kapatmıştı .
Şirketi kurtarmak için büyük -ama tehlikeli - bir iş adamından borç almıştı . Ama şirket batmak üzere olduğundan onuda ödeyememişti Anıl.
Artık elinden hiçbir şey gelmezdi. Son çare ne yapacağını düşündü ve o sırada telefonu tekrar çaldı aynı adamdı bu kez sadece iki günün var demişti.
Ne yapacağını düşünüyordu o sırada aklına biricik dostu kardesi gibi gördüğü Selim gelmişti . O her zaman ona "hep yanındayım kardeşim, ne zaman başın sıkışırsa ara" demişti.
Onu aramayı düşündü bir an ama vazgeçti. O nerden bulacaktı o kadar parayı. Onuda sıkıntıya sokmak istemiyordu.2 gün sonra
O gün kimseye bir şey söylememişti Anıl ama bugün o parayı ödemesi gerekiyordu . Ailesini tehlikeye atamazdı..
Ve tam para bulmak için birini arayacakken alacaklı oldugu şirketin birinden yüklü miktarda para gelecegi haberi geldi. Üstelik bu para borcundan bile fazlaydi ve şirketi bu bataktan rahatlıkla kurtarabilirdi.
O sırada Sevil aradı .
"Efendim hayatim "
Ama karşısında Sevil değil bir başkası vardı.
"Eger 2 saat içerisinde parayı getirmezsen karını öldürürüm , tabii karın ölürse karnındaki bebekte ölür"
Bu o adamdı ve karısını kaçırmışlardı ona zarar gelmemeliydi..
Bir süre sonra bir mesaj geldi parayı nereye getirmesi gerektiği yazıyordu büyük ihtimalle karısıda oradaydı.
Bir saat sonra para geldi ve Anıl hemen yola çıktı ama oraya varması biraz uzun sürmüştü.
Hızla arabadan indi ve para çantasını alarak mekana doğru koştu tam kapıyı açacakken bir silah sesi duyuldu ve ardından karısının çığlığı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Yaşadım ?
General Fiction12 yaşında bir çocuk , bir gece başına bir şey geliyor . Ama o gün hafızasını kaybettigi için ne yaşandığını bilmiyor ve yıllar sonra hatırlandığında büyük bir sok geçiriyor. Çünkü ona bunu en güvendiği kişi yaşatıyor...