3.BÖLÜM

67 9 4
                                    

Multimedya- Sevil 
                                                                             Gözleri dolmaya başlamıştı  Anıl'ın , kalp artışları hızlanmıştı ... Bu olamazdı canından çok sevdigi karısını , hayat arkadaşını kaybedemezdi . Bu çok ağır gelirdi ona , kaldıramazdı...  
Daha fazla beklemeyerek mekana daldı . Ama karısı yoktu. Yerde kanlar içinde yatan bir adam haricinde mekan boştu .
Bir an duraksadı beyni durmuştu sanki . İçeriden gelen sesin karısına ait oldugundan emindi çünkü .
Arkadan ayak sesleri gelmeye başladı. Arkasını döndüğünde karısının kafasına silah dayamışlardı.
" Aa hoşgeldiniz Anıl bey keşke biraz da erken gelebilseydiniz. Şimdi kararını ver bakalım karına mı sıkıyım , sana mı ?"
"Ha-hayır parayı getirdim işte burda "
"Biliyorum , parayı alıcam zaten ama beni bekletmenin bedelinide alıcam" 
Tam Anıl konuşacağı sırada Selim'in arabasını gördü. Ardından da polis arabaları ...
Bir anda silahlar patladı ama çok sürmedi polisler adamları yakalayıp kelepçeleri takmıştı.
Hemen Sevil' in yanına koştu , ağlıyordu, korkmuştu öyle bir sarılmıştı ki sanki yıllardır görüşmemiş gibi...
Selim yanlarına geldi,
"Kardeşim nerden buldun beni burada? "
"Sen tam kapıdan çıkarken ben gelmiştim şirkete seni ziyaret etmeye . Öyle hızla çıkınca bisey oldugunu anladım sonra hemen sekreterine sordum yüklü miktarda para alıp çıktığını da öğrenince hemen peşine düştüm seni takip ettim burada da silahlı adamları görünce polislere haber verdim. "
"Sagol kardeşim"
"Kardeşim diyosun ama insan bi haber verirdi , çok kızdım sana "
"Haklısın ama senide telaşlandırmak istemedim. "
"Neyse  tamam bu kez affettim hadi eve gidelim de Sevil de biraz dinlensin hem hamile çok yorucu olmuştur onun için "
"Haklsın hadi gidelim "
Üçü birlikte eve gittiler , akşam yemeğini yer yemez hemen uyudular .
Anıl bu parayı aldığından beri ilk defa bu gece rahat bir uyku çekecekti. Şirketi de kurtarmıştı artık rahattı..

Hikayem nasıl devam etmelimiyim sizce yorumlarınızı bekliyorum . :)

Ne Yaşadım ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin