Odata intr-o zi cu soare(da bine ca nu e cu lună)(stai de cand aud voci)
Intr-o vara(bine ca nu e toamna)(cine esti tu)
Intr-o zi,un baiat pe nume VSG(pe bune,scrie un nume normal)(iesi afara)
Intr-o zi un baiat pe nume Vlad(nu ii mai pune numele tau....se vede ca nu ai mai scris de mult timp)(Si ce nume ar trebuii sa ii pun...Andrei)
Intr-o zi un baiat pe nume VSG a se juca intr-o padure cu un prieten de al lui Andrei(da stim, a ajuns in munte, s a imprietenit cu monstrii si i a scos la suprafata ca temmie sa ne manance cerealele)(SI CE DRACU AR TREBUII SA FAC E UNDERTALE,macar personaju meu poa sa vorbeasca)
In timp ce se jucau au ajuns in interiorul unui munte(CUM DRACU POTI FI IN INTERIORUL UNUI MUNTE CA DOAR NU O FUTI PE NICKI MINAJ)(ba,taci din gura.Era o pestera,Na )
Cand au intrat au continuat sa se joace cu mingea,o minge din acea ieftina,care sare(bine ca nu piper)(m-am saturat cine esti tu mcar)(eu sunt haterul,tre sa fie un hater peste tot,chiar si in paranteze)(*Naratorul observase un tip cu ziarul in fata gurii si ochelarii cu mustata falsa,avea o palarie neagra si un palton.A luat o matura si l-a dat afara,*se aude get rekt*stai asta e ca un al 16 perete spart sau ce dracu se intampla)
S-au jucat si s-au jucat,la un moment dat VSG era in fața unei gropii.Era o groapa gigantica,dar,cumva, nici el nici Andrei nu o vedeau.Andrei a dat mingea foarte tare,iar Vlad incercand sa o prinda s-a impiedicat de un cățel mic si alb.Cazuse in groapa.S-a prins de un băț,dar fara rost,nu mai vedea nimic in sus,s-a gandit ca Andrei a plecat dupa ajutoare,asta il linistea putin.Bățul s-a rupt.