IDT REVENGE ( A Harry Styles Fan Fiction )

24.9K 161 4
                                    

"İntikam,soğuk yenen bir yemektir."

Her sabah gözümü açar açmaz gördüğüm tavanımı süsleyen yazıya beş saniye kadar baktıktan sonra içime dolan heyecanla yataktan kalktım.

Üç yıldır her gün bu yazıyı görüp uyuyor ve yine bu yazıyı görerek uyanıyordum.Kendimi frenlemek için.Aceleci davranıp çuvallamamak için.

İntikamım basit olmayacaktı.O yüzden aceleci davranıp hata yapma şansım yoktu.Karşımdaki çocuk dünyanın her tarafında birileri tarafından tanınan,sevilen,adını binlerce kızın haykırdığı,kendi gibi dört budalayla grup kuran masum yüzlü kıvırcıktı.

Bir düzeltme diğer dördüne sadece onun yüzünden sinir oluyordum yoksa dışarıdan bakılınca tatlı çocuklara benziyorlardı.Tabi o da dışarıdan bakılınca tatlı kıvırcık bir çocuğa benziyordu.

Benim gördüğümse bambaşka biriydi.

Bana intikam yemini ettiren,üç yılımı sadece ondan en acı nasıl intikam alırım diye düşünmeye  beni zorlayan masum yüzlü şeytandı.

O kıvırcık saçlarını koparıp yeşil gözlerini yerinden oymak da iyi hissettirirdi ama bir kuralım vardı.

Göze göz,dişe diş.

O bana fiziksel zarardan çok duygusal zarar vermişti.

Ben de tam onun yaptığı gibi yapacaktım.

Göze göz,dişe diş Harry Styles!

Senin öğrettiğin türden sana acı çektireceğim! En iyi öğrencinle tanışma vaktin geldi Styles.

3 Yıl Önce,

"Sana nasıl yapacağını göstereyim."

Mükemmel gamzelerini göstererek bana baktığında heyecandan boğazımda atan kalbime rağmen başımı salladım.Elimi tutup pantolonun üstündeki şişkiliğin üzerine yerleştirdikten sonra yüzüme baktı.Mosmor olduğuma emindim.

Vay Canına! Çok... Büyüktü.Ve sert!

Benim elimin altında.Harry'nin parmakları benimkilerin arasından geçtiğinde şişkinlik avucumun içini biraz daha doldurmuştu.

"Devam et Kaitlyn...Hisset beni...Ah!" 

Parmaklarımı sıktığımda inlemişti.Onun boğuk ve gırtlaktan gelen sesinden adımı duymak onu tanıdığımından beri hayatta bana güzel gelen şeyler listesinde ilk sıradaydı.

"Ah! Devam et küçük Kaitlyn.Sen iyi bir öğrencisin."deyip yüzüme baktıktan sonra boğazımın içinde atan kalbime sarsıntı yaşatan gamzelerini gösterdi.

Onları izlerken ölebilirdim.Ama Harry buna izin vermezdi.Önce onu tatmin etmem gerekiyordu.Bana öğrettiği gibi.

IDT REVENGE ( A Harry Styles Fan Fiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin