IDTR-10

4K 92 13
                                    

Kaitlyn cidden buradaydı.Küçük Kaity gelmişti.Benim için... Ya da onun deyimiyle intikam için.Ama sonuçta gelmişti.Geçmişimden,saklamaya,unutmaya çalıştığım bir parça gelip bana hayatı zehir etmeye çalışıyordu.Her şeyi mahvetmeye çalışıyordu.Lanet olsun sana Kaitlyn.Neden o küçük cehenneminde diğerleri gibi arkamdan küfür edip başkalarına şans vermedin ki? 

Siktir.Çünkü o farklıydı.Sende bunu biliyorsun Styles! 

İç sesime lanetler edip kum torbasına bir tane daha geçirdim.O diğer kızlar gibi değildi.Ona her ne kadar çoğu şeyi göstersem de her ne zaman yanıma gelse ve ben ona dokunsam yine yanakları kızarıyor ve utanıyordu.O utangaç bir kızdı ama güzeldi Tanrı Aşkına.Benden sonra onu bir çok kişi altına almıştı belki de ama o inatla benden intikam almak için gelmişti! Neden Kaitlyn neden?

"Yemek seni beklemez Hazza.Yoksa aç kalırsın!"

Niall'ın beşinci bağırışıyla kum torbasına bir kez daha vurup duşa girdim.Hızlaca bedenimdeki teri temizledikten sonra boxerımı giyip saçlarımı havluyla kabaca kuruttum.Aşağı inip çocukların yanına katıldığımda Liam "Harry! Mia bizimleyken evde öyle dolaşamazsın!"diye beni uyardığında omuz silktim.

"Ona rol yapamam değil mi Liam? Gerçek bizi görmek istiyordu."dedikten sonra saldalyeyi çekip oturdum.

Mia da neyin nesiydi? O Kaitlyn'di.Mia ismini hiç sevmezdi ki.

"Pekala Harry.Senin dediğin gibi olsun."diyerek Liam yemeğini yemeye geri döndüğünde yemekten sonra bunu konuşacağımızı biliyordum.Diğer çocuklar onun kadar aldırmadıklarında bakışlarımı Kaitlyn'e çevirdim.Bana bakmadan yemeğini yiyordu.Tabiki yanında Zayn vardı.Cidden onu öpmüştü.Kucağında! Siktir Kaitlyn! Arkadaşlarımdan uzak durman gerektğini sana anlatacağım.

Yemek boyunca bir daha ona bakmamıştım.Yemekten sonra birlikte film izlemiştik.Kaitlyn yine Zayn'in yanında oturmuştu.Ben hariç diğer çocukların hepsiyle sohbet edip gülmüştü.Filmi izlediğinden bile emin değildim.Çocuklar yatmak için kalkmaya başladığında Kaitlyn "Daha erken değil mi? Neden sabahlamıyoruz çocuklar?"dedi hevesle.Aklınca benden kaçacağını sanıyordu.

Zayn'e dönüp gözlerini kırpıştırarak baktığında "İyi fikir."dedi.Bu çocuğun derdi neydi?

"Yarın stüdyoya gideceğiz Zayn.Dinlenmemiz gerek!"diye çıkıştığımda Zayn bana dönüp gülerek "İçine Liam mı kaçtı Hazza?"diye sordu.Bir boktan haberi yoktu tabi.Liam "Evet aslında Harry haklı Zayn."derken diğer çocuklar iyi geceler dileyip merdivenlere yönelmişti.

"Siz gidin çocuklar benim enerjim bitmez."

"Zayn derdin ne? Grubu düşünmeyi ne zaman bıraktın?"diye çıkıştığımda oturduğu yerden kalkıp "Sakin ol Harry.Bir şeyi bıraktığım yok.Sadece uyumayacağım diyorum."dedi.

"Harry Zayn sorun yok diyorsa yoktur."

"Sorun var! Perrie Zayn hatırladın mı? Perrie şu Little Mix'in sarışın mavi gözlü üyesi.Senin sevgilin!"diye bağırmaya devam ettiğimde Zayn Liam'a dönüp "Biz hallederiz Liam."dedi.Zayn bir odaya geçerken onu takip ettim.Liam tabiki bizi yalnız bırakmamıştı.Kapıyı arkamızdan kapattıktan sonra "Sorun ne Harry? Mia'nın yanında neden tartışıyoruz?"diye sorduğunda Zayn'e dönüp "Onu öptü."dedim.

Liam kaşlarını kaldırarak ona baktığında Zayn omuz silkti.

"Perrie sadece reklam bunu biliyorsunuz."diye kendini savunduğunda güldüm.

IDT REVENGE ( A Harry Styles Fan Fiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin