One Direction ile aynı evi paylaşmak sanıldığı kadar havalı değildi.Çocukçaydı.Nereden ne çıkacağını bilemiyordunuz.Havuçlar,ortadan kaybolmuş kaşıklar,mutfakta sürekli birinin olması,kendine hayran birileri.Cidden tımarhane gibiydi.Uzaktan belki hoş geliyordu ama onlarla aynı ortamdan bir günden fazla bulunmak ciddi sağlık problemleri yaratabilirdi.
Normal birileri için.
Ben de normal olmadığım için biraz daha fazla direnç gösteriyordum.İntikam için savaşıyordum.Niall Harry'nin yanına gittiğinden beri onu görmemiştim.Zayn de benden kaçıyordu.Louis ile birlikte film izlemiştik ve filmden çok o beni güldürümüştü...
Eve girip çıkan değişik saçlı kadınlar ve adamlarla arada bir küçük toplantılar yapıyorlardı.Genelde Liam onlarla ilgilenip sonra çocuklara durumu kısaca özet geçiyordu.Bu sırada Eleanor denilen şu kıskanç kız eve bir kez olsun gelmemişti.Louis onunla telefonda görüşüyordu.Perrie'nin ise adından bile bahsedilmiyordu.
"Ben yatacağım Lou.Süper bir filmdi."dediğimde Louis tavşan gibi sürekli elinde taşıdığı havuçtan bir ısırık alıp "İyi geceler Mia."dedi.Gülümseyerek öpücük yolladıktan sonra benim için ayırdıkları odaya çıktım.
Kapıyı açtığımda karşımda kıvırcık bir sürpriz vardı.Kendine göre intikam almak için gelmişti muhtemelen ama Louis'nin hala aşağıda olduğunu bildiğim için rahattım.Kapıyı kapatmadan "Uyuyacağım Harold."dedim.
Yatağıma uzanmış öylece dururken kafasını kaldırıp bana baktı ve yeşil delici ışınları vücuduma yolladı.
"Kendini rezil ettin Kaitlyn.Mutlu musun?"diye sorduğunda omuzlarımı silktim.
"Hepsi gerçek yüzünü görecekse sorun değil."
Yataktan hızlıca kalktıktan sonra yanıma geld.Karşıma dikilip ellerimi tuttuktan sonra " O kadar zavallısın ki sana acıyorum."dedi.Beni bu sözleriyle kırıp intikam yolumdan vazgeçiremezdi.
Ellerimi çekmeme izin verdikten sonra kapıyı kapattı.
"Ben kardeşim gibi gördüğüm çocuklardan hiçbir şeyi saklamadım.Nasıl bir geçmişim olduğunu hepsi biliyor ve beni affettiler.Sen Zayn'in önünde orgazm olurken de Niall'ı öperken de hepsi gerçeği biliyordu.Kendini daha fazla zavallı durumuna düşüremezdin Kaity.Seni uyarmıştım."dedikten sonra kapının kolunu çevirip açtı ve dışarı çıktı.
Ayaklarım titremeye başladığında kendimi yatağa doğru sürükledim.
Yatağa uzanıp dizlerimi karnımın üstüne çektikten sonra kollarımı bacaklarıma sardım.
Onların bilmediğini düşünmeden yapmak o kadar zor değildi.
Ama...
Bu.
Berbattı.
İğrenç ve küçük düşürücü.
Bir daha onların yüzüne bakamazdım.
Medya önünde her şeyi anlatsam da kimse bana inanmazdı.Bir şeylerden yararlanmaya çalışan zavallı olarak gözükecektim.
Gitme vaktim gelmişti.
Kimsenin beni tanımadığı bir yere çekilip,geçmişimi ve kaybettiklerimi düşünüp ağlamadan mutlu olmaya çalışacaktım.
İntikam oyunum Harry Styles'ın tahmin etmediğim dürüstlüğüyle erken sona ermişti.