Pazartesi sabahı , buradaki okulumda ilk günümdü...
☆☆☆☆☆
Okul müdür yardımcısının yanına gittim okulla ilgili kayıtları dosyaları doldurdun. Müdür yardımcısıyla 11/C sınıfına girdik. Yine o saçma an (tanışma faslı) . Sınıfda yetimhanede tanıdığım kişiler vardı. Malesef Burak ve tayfası 'Buğra ve birkaç kişi daha. Şu tiki kızlardan hayatım boyunca nefret etmişimdir ve malesef onlardan bir kaç tane vardı.
Sınıfı göz gezdirdim , yüzlerin hepsine baktım orta sıranın en arkasında oturan bir kız dikkatimi çekti ,onu tanıyor gibiydim.
Tanışma faslı geçtikten sonra Buğra'nın yanına oturdum elini uzattı ve "hoşgeldin" dedi. Elini sıkıp "Eyvallah" dedim.
İlk ders ve ilk hoca. Dersler hep sıkıcıydı v ilk ders natamatikdi.
Hiç ders dinlediğimi hatırlamıyorum hep yazıyordum ben , yorulmadan yazıyor ve söylüyodum; aşka , hüzüne ,ayrılığa ,anneme ,babama ve acılarıma yazıyordum. Kalemim hiç bitmeden kelimelerim tükenmeden doya doya yazıyordum. Zilin sesiyle defterimden ayrıldım. Aşağıya kantine indim , bir çay alıp masaya oturdum o kız oda çay aldı , karşı masaya oturdu. Düşündüm...
Evet... bu oydu Elvin mavi saçlı kız, iki yıl önce tanışmıştık. Annesi babası yoktu ananesiyle karşı binamızda oturuyorlardı.
Spreyle duvar yazmayı çok severim , özel bir mekanım gibi biyerim vardı. Beni orda bir şekilde bulup yanıma gelmişti. Hep hiç görmediģi annesiyle babasını nekadar özlediğinden bahsediyordu . Saçının uçları maviye boyanmış bir şekildeydi oradan tanıdım onu . Telefonuma msj gelince ses çıktığı için dikkatini çekmiştim.
Beni fark edince ayağa kalkıp bana doğru yürüdü, hiç istirifimi bozmadım ,iyice yaklaşıp "Serverr! Bu sensin" diyince çok sevindiğini fark edebiliyordum tebessümle sözün devametti "seni yeniden görmek çok güzel" dedi bende acıyla gülümseyerek "Evet seni de öyle" dedim. Öfkeliydim ona değil Dayısına ananesine, dayısı annesini yıllar önce para karşılığında satmıştı yani bir babası yoktu. O daha 10 aylık bir bebekken annesi olanlardan dolayı kendini asmış , ananeside hiç anlatmamış. Bana bu olanları ananesi anlatmıştı ogünden sonra ananesiyle aram pek iyi değildi. Elvan ile birbirimize aşıktık , o bana bir mektup itiraf etmişti ama ben bunu yapamazdı. Seviyordum ,dokunamadım çünkü; bilmesi gereken bir şey vardı bende bunu saklayarak yapamazdım sonradan öğrenirse ikimizde daha kötü acı çekecektik .
Ala gözlerinde mutlu olurum umutlarını görüyordum. Sessizdik "Eee siz taşındınız mı?" dedi olanlardan haberi yoktu "Elvin.. bir hafta önce annemle babamı kaybettim yetimhaneye aldılar beni" diyince yüzündeki tebessüm anında yok oldu. "İnanmıyorum! Çok üzüldüm. Başın saolasın "dedi üzgün bir suratla .
Zil çalınca beraber sınıfa çıktık ders kimyaydı ve ben yine dersi dinlemiyordum bu kez Elvini izledim ,onu gördükçe acıları beni çok yaralıyordu aslında zamanında söylenmesi gerekiyordu. Fakat nasıl söylenirdiki. Onun acı çekmesini asla istemezdim. Her gözyaşı değerliydi , seviyordum onu ,severken sarılamamak acı veriyordu. Zil çalınca öģle yemeği için Buğrayla kantine indik gazoz alıp oturduk, konuşmayı başlatan o oldu "Ne yaşadın seni rape bağlayan acıları ne ?" Dedi. Bende ona hayatımın özetini geçtim "bir hafta önce ailemi kaybettiğimi biliyosun '
, hayatımda aşadığım tanık olduğum acılar çok anlatsam roman olur, çocukluğumdan beri rap yazıyorum. Herşeyim rao benim yazarken rahatlıyorum. Pek mutlu olamam mutluluğu da sevmem . Peki ya sen?" dedim. Moralsiz bıkkın bir şekilde konuştu "bende rap yazıyorum sevindim. Benim de annem beni doğurduktan sonra vefat etmiş babam da rus bir kadınla evlenip beni ortada bıraktı sonra beni yetimhaneye bıraktı komşular on yaşımda geldim yetimhaneye . Sevgilim vardı oda bir yıl önce vefat etti bende iyice rape vurdum."
"Desene bendensin" dedim ve güldük
Sonra festivali hatırladım ,rap festivalini.
"Yarın Rap festivali var beraber gidelimmi?" dedim. Oda "aslında iyi fikir akşam yetimhaneden kaçarız ozaman " dedi. Doğru ya akşam akşam yetimhaneye çıkmak yasak kaçacaktık.
Arka masamızda Elvin ve kız arkadaşının oturduğunu seslenmesiyle fark ettim "kulak misafiri olduk ama bizde gelsek olurmu?" dediğinde kabul etmek istesemde , fazla bağlanıp umutlandırmamalıydım. Ama okadar güzel ve masum bakıyordu ki ne dediģimi bile fark etmeden "Bana uyar" diyerek Buğraya döndüm oda kafasöyla onayladı. Elvin çok sevinmişti gözlerinden belliydi telefon numaralarımızı aldık ve akşam mesajlaşmak üzere sınıfa çıktık.
☆☆☆☆☆
Festival saat 21:00'da Taksimdeydi otobüsle gidecektik. Hemen dolabımın oraya gidip içinden gri sweeftimi dar siyah pantolunumu ve capimi alıp geyinmeye kabinlerimizin içine girip giydim. Giydikten sonra kabinden çıkınca Buğrayla karşılaştı.
Üzerinde siyah bol bir hırka siyah pantolon ve kafasında kırmızı cap hazırlık.
Elvinlerin attığı konumdan alacaktık onları. Bekçi lavobaya gidince fırsattan yararlanarak demir kapıyı tırmandık, hızla yola koyulduk. Elvinlerin evi iki sokak arkadaydı.
Kapıda bekliyorlardı yanlarına yürüdük. Elvin "Hoşgeldiniz ee sizi Selinle tanıştırıyım" diyince Selin elini uzatarak "memnun oldum" dedi.
Tanıştıktan sonra tam gidiyorduk ki "Elvin kızım" diye bir sesle durduk.
Bu ananesinin sesiydi. "Anane ne oldu" diyerek yanıt verdi Elvin . "Telefonunun unutmuşsun kızım " diyerek telefonu uzattı. Elvin "anane bak Server . Hatırladınmı sen çok severdin onu " diyince ananesi gozlerini kısarak tanımaya çalıştı "Aaa Server olum sensin. Nasilsin ?" diye sordu "iyiyim melek teyze sen nasılsın " "iyiyim saol" diye yanitladi.
Elvin aray girmesiyle yola çıktık.
Ananesini severdim ama olanlari anlatinca soğudum.
Otobüse binip Taksime gittik. Festival bir salondaydı. En öne geçtim sahnede rapçiler vardı freestyle atışması yapıyordular.
Anıl beni görünce yanıma geldi Anıl çok ünlü bir rapçiydi. "Hoşgeldin oliympost" dedi. Bizimkiler şaşkınlıkla bakıyordu Anıla. Piyasada fazla takılırdım beni herkez tanırdı.
Anıl tekrar konuşmaya başladı "Arkiler yeni mi?" Diye sordu. "Evet " dedim ve tanıştırdım.
Kendimi sahneye kaptırmıştım Anıl sahneye çıkıp "Evet rapperler Pit10 diyelimmi " diye haykırınca şaşkınlıkla ona baktım.
İlk defa Elvinin karşısında rap söyleyecektim. Önceden hiç söylememiştim. Biraz onların zoruyla sahneye çıktım , o piyasada 'zey'diye bir şarkıcı vardı yanıma geldi ve düet yapalım dedi başımla onayladım.
Sahnede asla istirifimi bozmazdım heyecanlanmazdım. Hemen şarkıya başladık..
(ZEY VE PİT10 SENI HATIRLATIYOR )
👆Mutlaka dinleyin👆
Şarkıyı binevi Elvana söylüyordum.
Ona baktıģımda çok beğenmiş bir şekilde alkışlıyordu.
Saat 23:40'dı hemen kızları eve birakıp yetimhaneye geçtik.
Yorgunduk ve herkez uyuyordu sessizce yatağa geçip bizde uyuduk...Yorumlarınızı bekliyorum
İsmini verdiğim müziği mutlaka dinleyin 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmeyen Rap
RandomRaplerimin her mısrası farklı bir acım, Acılarımın hepsi kral tacım... Geçmiyor ne zamanı , ne de adı tüm yazdıklarımın.... Akreple yelkovanın getirdiği bir yarıştayım. Geldi geçti hayatım bilmem kaçıncı yaşımdayım...Umutlarımla beraber ışıklarımı a...