Keze megint hatalmasat csattan. Gyűrött Cavalli ingjéből dől a felesek szaga. Haja felzselézve, mint amikor elindult. Arca megborotválva, a megjelenésre nyilván figyelni kell. Egy könnycsepp folyik végig kipirosodott arcomon. A fájdalmat már megszoktam, a megalázottság érzetét viszont nem tudom. Nagyot nyelek, nem éri meg szembeszállni. Sokkal erősebb nálam. Tudom hogy már a vége felé járunk, eltelt negyed óra is. Csendben, ajkamat harapdálva hallgatom ahogy elhord mindennek. Minden voltam már, nem meglepő. Lábai lassan megadják magukat és dülöngélve a földre esik. Beszéde összefüggéstelenné válik. Nem segítem fel, először megpróbáltam, hetekig egy lila folt éktelenkedett az oldalamon. Egyre kevesebbet beszél, csak a földön fetreng és motyog. A falnál állva figyelem. Amikor biztonságosnak gondolom a helyzetet felkapom az egyik plédet és óvatosan ráterítem. Halkan felosonok a szobámba ahol kulcsra zárom az ajtót. Ezt szoktam csinálni legtöbbször amikor tudom hogy ilyen állapotban ér haza, de ma nem volt időm felszaladni. Utamat állta a lépcsőn. Inkább nem is gondolok vissza. Kezembe veszem anya fényképét. Milyen rég volt már! Elkezdek beszélni hozzá. Olyan mintha itt lenne velem. Olyan mintha beszélgetnénk. Olyan mintha.. Tépett Dior felsőmre pillantok, ami akkor szakadhatott el amikor dulakodtunk. Igen, mindig megpróbálom, de erősebb nálam. A fehér blúzon átüt valami piros. Érzem hogy átázott. Óvatosan kibújok belőle. Egy hosszú vágás a mellkasomon. Nem olyan mély, de azért letisztítom. Előveszem az elsősegély dobozt az ágy alól és kellő fertőtlenítés után leragasztom. Elgondolkozom hogy ez vajon az olló volt e. Csak az lehetett, többet körmöt se vágok a nappaliban. A melltartóm a Victoria's Secret-ből van, ettől függetlenül meg a kukába, elszakadt. A nadrágomnak nincs baja, leveszem azt is és pizsamába bújok. Lehet hogy megint zuhanyozhatnék, hiszen rendesen leizzadtam. Majd reggel. Előveszem a telefonomat. 12 üzenet, és csak két órája nem néztem. Rebeca beszámolt arról hogy mik keringenek újabban a menzán. Parker megint keresett, szeretné ha összejönnénk, kár hogy a pénzen kívül nincs benne semmi. Na nem mintha bennem lenne. Anne kikérte a véleményemet hogy melyik szoknyát vegye fel. Kimberly holnap vásárolni akar, lemondom. A többi üzenet lényegtelen, többnyire „Szia"-k, próbálnak barátkozni. Nem is igazán barátkozni, bekerülni a körbe. A népszerűségi körbe. Belenézek a tükörbe, borzalmas ember vagyok. Ez lett belőlem, pedig vihetném többre is. A márkák rabja vagyok, senkinek nem szólok apámról. Ez az élet akárhogy nézem, rohad, de egészen a velejétől.
YOU ARE READING
Behind The Makeup
Teen FictionTiffany egy nagyképű hülye libának tűnhet. Általában az is. De minden sztorinak két oldala van. Arra is kell hogy legyen magyarázat hogy mit próbál rejtegetni..