Okulların kapanmasına son 2 hafta kala. İkizler, Elizabeth, David ve Leo okulda çok yakın arkadaşlar. (İkizler hala vampir degilken) Elizabeth'in ve Leo'nun özel gücü belli değil. Ayrıca Elizabeth tam bir vampir olmadığı için geceleri 3-4 saat uyuyor ama diger vampirlere göre daha iyi koku alıyor koşuyor.
Hikâye Elizabeth'in ağzından anlatılıyor:
Yine sabah olmuş ve güneşin çirkin ışınları evimden içeri giriyor.
Sesimin en kötü tonlarıyla önce mırıldanıp sonra avazım çıktığı kadar bağırdım.
-Aman Tanrım! Emma Emily şu perdeleri kapatın.
-Akşam 1 de yattın ve bize atar yapma küçük melez.
Emma ve Emily ile aynı evde kalıyorum daha önce söylemedim biliyorum. Hemen telefonumu açtım ve mesajlara girdim. Tabiiki her zamankinden olan mesaj olmadığını gördüm. Hayal kırıklığı ile aynalı dolaba yürüdüm.
Ayyy olamaz gözlerim kızarmış ve her zamankinden daha yoğun kan kokusu.
Hemen rahat bişeyler giydim. Emma ve Emily'e bi şeyler mırıldanıp çıktım. Saat 5 ve ben tek başıma ormana avlanmaya gidiyordum.
Dolapta kan torbası kalmamış ve bu saatte hastaneye kan çalmaya gitmek istemiyorum. 1-2 tavşan avlasam yeterdi.
Aklıma nedendir bilmem dönem başından beri bir sürü vampir içinden Leo takıldı.
Tam istediğim tipte bir sevgili bence benim olmalı diye düşünürken bi şeye çarptığımı hissettim karşımda gördüğüm şeyle şok oldum...
Sarı saçları basimin üstüne düşerken aramizdaki mesafenin yakın oldugunu görünce geri çekildim.***Nasıl olmuş bu ilk bölümdü iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyoruz. YAZAR İKİ KİŞİ. ÖPÜLDÜNÜZ...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİZABEHT
Vampireküçük bir kızın ablasına ulaşması...iki vampirin birbirine aşık olması...gizemli olaylar...