İKİZLERİN DÖNÜŞÜMÜ

58 3 1
                                    

   Kan kokusundan kurtulmak için duş aldım. Üstüme okul kıyafetlerini geçirip aşağı indim. Emma ve Emily bana doğru yürüdüler. Emma heyecanla
   -Biz vampir olmak istiyoruz. diyince olduğum yere yığılıyordum. Onlara böyle bir kötülük yapamazdım zaten yapmayacaktım da. Korkuyla inledim.
   - SİZ Mİ VAMPİR OLACAKSINIZ? HANİ İSTEMIYORDUNUZ! KESİNLİKLE OLMAZ SİZE BU KÖTÜLÜĞÜ ASLA YAPMAM...Bir ara nefes alamak için durakladım. Bir daha başlayacaktım ki bu sefer Emily söze başladı.
   -Anne ve babamızdan bıktık. Sizin gibi özgür olmak istiyoruz. Onları seviyoruz ama...
   Söylediklerine bir anlam verememiştim sonuçta ben yalnız büyüdüm ve hiç böyle bir durumla karşı karşıya kalmamıştım. Ağzımda lâfı geveleyerek. 
    -Aaa şey bilemiyorum. Dedim. Biraz aradan sonra tekrar başladım.
   -Leo'lara gidelim mi? Sizin meselenizi konuşmak için...
   İkisi aynı anda "tamam" diye bağırdı.
  ...
Leo'ya ikizlerin olayını anlatınca ona çok ama çok yakışan 32 diş sırıtmayı yüzüne yerleştirdi ve
u sunu uzatarak
-Olur dedi
Yok artık yaa nasıl olur der ya. Çüşşşş...
-Sana inanmıyorum nasıl olur dersin onlar insan hem dönüşüm geçirirken canları çok yanacak ya başka insanlara zarar verirlerse.dedim.
Sonlara doğru sesim kısılmıştı ama bozuntuya vermedim. Okula gittim.
...
Sonunda hafta sonu geldi ikizlere ne oldu biliyormusunuz? Tabiiki bilmiyorsunuz ben hemen anlatayım. Benim iznim olmadan oldu. Leo onları ısırıp vampir kanı içirince 2 gün sonra dönüşüm geçiriyorlardı ki anne ve babaları geldi. Dönüşüm tamamlanmıştı. İkizler susayınca anne ve babalarına saldırdı. Onlar bir yeni doğan olduğu için bizden daha güçlülerdi. Ayıramadık... Anne ve babalarının vücudunda kan kalmayınca ÖLDÜLER... (Dönüşüm sırasında ne olduğunu hatırlamıyorlar)
Tabiiki da söylemedik. Öğrenseler kendilerini asla affetmezler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELİZABEHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin