Justin Gözünden - En son onu Kanada'da görmüştüm siyah mini şort üstünde ise Michael Jackson'lu bir tişörtü ve kırmızı bir babet saçlarıda up uzun yana doğru atmışdı .Evet en son gördügümde çok seksiydi ama bu yeni hemşire imajıyla huzur evindeki yaşlı ninelere benzemiş . Ellimi kayıt masasının üstüne koydum '' Merhaba bebeğim beni hatırladınmı ? '' çekici bir gülümsemeyle . Caitlin başını kaldırıp bana baktı ve beni görünce gözleri birden büyüdü '' bbb-urda ne işin var senin '' alaycı bir gülümsemeyle Caitlin gülümseyip '' Bildigim kadarıyla burası hastene dimi yanılmıyorum bir dk '' hastanenin logosuna bakıp '' Evet yanılmamışım burası Hastene ve benim bir arkadaşım yaralı '' Caitlin gözlerini devirip bana baktı '' Arkadaşının adı soyadını tüm bilgilerini buraya yaz , ben sonra bunları internete kayıt ederim '' Nediye bilirimki bu huzur evi nineleri imajıyla bile harika . Ellerimi saçlarımdan geçirdim iki kolumu masaya koydum '' Peki bu işlemlerden sonra bir yemege nedersin ? '' onu etiketlemek için o harika gülüşümü yaptım . Caitlin bana bakıp güldü '' Ne için bu yemek ? arkadaşlık içinmi , yoksa beni sahroş edip otel odasında benimle eğlenmek içinmi '' Alaycı bir tavırla güldü. Caitlin dudak büzüp , omuz silktim '' Belki '' kısık bir ses ve masum bir gülüşle . Caitlin gözlerini devirip '' hiç değişmemişsin aynı Bieber kalmışsın '' omuz silktim '' olabilir bebeğim , benimle yemeğe çıkcamısın ?'' Caitlin biraz beni bekletikden sonra '' Hayır'' omuz silktip '' neden hayır ?'' Caitlin bana gülüp '' canım öyle istedi '' Caitlin güldüm '' Canın istedi demeki ,biliyormusun benim canım ne istiyor? '' Caitlin dudak büzüp ''Hayır'' Kayıt masasının arkasına geçip Caitlin beline dolandım '' Benim canımda senle yemege çıkmak istiyor yarın seni saat 9:30'da seni burdan alırım ve lütfen yemeğe bu berbat şeyleri giyme bebeğim hiç çekici değil'' Caitlin belindeki ellerimi itip '' Aman be tamam yeterki gidelimde rezillik çıkarma fazla '' Caitlin göz kırpıp '' 9:30'da unuttma ''. Caitlin yanından ayrılıp Alex'in yanına gittim o'da acilde Maria'nın başında duruyordu , Alex kolundan çekip '' Nasıl ? İyileşcekmi '' derken doktor geldi '' Merhaba Justin Bey '' Justin Bey'mi ? Bu çok komik bir aksan oldu '' Naber dostum '' diyerek selam verdigimde doktor şaşırmış olamlıydı gözleri kocaman açmış bana bakıyordu ....ah zamane yaşlılar hiç havalı değiler '' Sadete gelirsek Bieber , hastamız Maria komada iyileşmesi %50 diğer %'de Tanrı sizin dualarınız bize yardım edicek'' MARIA ? HAYIR OLAMAZ EĞER ! O'NA BİR ŞEY OLURSA HEM BEN BİTERİM HEMDE O BİTMİŞ OLCAK Bİ BAKIMA .BUNCA SENE FBI'DAN HEP SAKLANDIM MARIA ÖLÜMÜ GÜNDEME OTURA BİLİR FBI'DAN OLUNCA ...Doktara ciddi bir bakışla '' Nasıl ? Hayır ona bir şey olmıycak o güçlü bir kız ve sizde elinizden gelini yapıcaksınız eğer ona bir şey olursa- ''cümlemin yarısında Alex o kelimeyi söylemem için ayağıma tekme attı .
Alexin Gözünden - Ah Maria eksik değilmiş gibi *r*spu Caitlin'de çıktı başıma NEDEN HERKES BENİM ERKEGİME YAVŞIYOR ....Doğru ya o benim erkeğimde değil ama olmıycakda değil . Tanrıdan tek dileğim şu iki sürtüge naparsa yapsın Justin'den uzak tutsun . MARIA'NIN JUSTIN'DEN UZAK DURMASI İÇİN ÖLMESİMİ LAZIM ? ÖLSÜN ... CAITLIN ARTIK HANGİ YERE POSTALIYCAKSA POSTALASIN YETERKİ ESKİSİ GİBİ BEN VE JUSTIN KALALIM O KADAR . Hastane kantine giderken ne göreyim aman Tanrım ! Bu AVRIL ! . Justin kuzeni avril bu . Deri siyah ceketi içinde mor bir tişört ve deri şort Justin kuzeni oldugu her yerinden belli ... Avril'e doğru koşup '' Hey , hey ! Avril dostum naber ? beni hatırladınmı Alex ben Justin arkadaşı '' Alex bana nazik bir biçimde gülümseyip '' Ah tabikide tanıdım unuturmuyum .'' Avril çok soğukdu kolundan tutup kantinde bir masaya oturduk. '' Ne işin var burda ? Noldu ? Kesin bir şey var çok soğuk davranıyorsun '' Avril kısık sesle kafasını bana uzatip '' Justin tehlikede Alex ''.