Chapter 1.

686 32 23
                                    





Selena p.o.v



Aaa moja glava.. Sve me boli kako i nece kada sam zaspala na jebenom kaucu..Tako ti ja kad gledas Vampirske Dnevnike. Ali ne zalim. Uzimam telefon i vidim da je 09:42h. Pa ja jebeno kasnim..Ustajem s kreveta u trcim u kupatilo. Ne smijem zakasniti ponovo. Ovo bi bio treci put... Cujem kako mi zvoni telefon ali trenutno ne mogu i nemam vremena da pricam...Jedino dobro je sto sam torbu sinoc spakovala.Oblacim bijele pantalone za koje iz pouzdanih izvora znam da mi isticu dupee..I plavu majcu. Uzimam torbu i telefon i vidim da me je Justin zvao nekoliko puta... Supre taman mi on i treba.. Ulazim u lift i ukucavam Justinov broj..

"Hey babe"

"Dovuci svoje sexy dupe ovamo moram na jebeni trening"

"Am ti znas da mi danas nemamo trening zar ne?"

"Pa da znam ne bih sad bila ispred zgrade. Zasto mi nisi rekao??"

"A sta mislis zasto sam te zvao??"

"Aaaa mrzim te"

"Da,da ljubavi pricaj to nekom drugom"

"Okej nego cekam te u stanu imas citavih 7 min ili ces propustiti zabavu.."

"Cekaj me gore"

Rekao je i poklopio. Sigurno je vec u autu i na putu ovamo...Napaljenko mali..Vratila sam se nazad u stan.. Mogla bih da legnem malo.. Ipak sam ostala budna do 3 a spavala sam samo do 9...Otkljucavam stan i bacam torbu u hodnik...Justin ima citavi 3 minuta.. Nece stici jednostavno nema sanse....Ulazim u sobu i skidam pantalone i oblacim pidzamu. Nista bolje od pidzame...Malo cu odspavati..

"A ne nema spavanja moja nagrada za to sto sam presao preko 2 crvena i zamalo zgazio neku babu.."Ugledala sam Justina kako stoji na vratima,citav zadihan i crven u licu.. Uzimam telefon i vidim da kasni."Duso vise srece drugi put, ovaj si zakasnio"Rekla sam i legla na stomak. "Sta zakasnio?? Pa bre ja sam stigao ranije citav minut"Rekao je i sjeo blizu mene.. Preumorna sam al'nista nisam radila.Neispavana sam.

"Po mom satu kasnis zao mi je ali eto dobices malu nagradu"Uspravila sam se i poljubila ga. Taman da prekinem poljubac on me je priblizio jos vise sebi. Stavio je svoje ruke oko mog struka..A ja moje u njegovu kosu. Obozavam njegovu smedjo-zlatnu kosu i te jebozovne karamel oci.. I te ruke koje me svaki put zagrle i njegovo jebeno zgodno tijelo i tetovaze... Ummm ljubiti nega bilo je kao... nemam opis jednostavno osjetim neku erupciju u stomaki i kako se stopim.. Odvojim se od njega i jasno mogu vidjeti kako me zeli.. Zelim i ja da spavam ali mi nece dati.. "Zasto si takva??"O nemoj da mi pravis tu puppy facu.. Upalice to znam..

"Takva sam kakva sam ako ti se ne svidjam dovidjena" Hah da te vidim sad. Ja sam kraljica u svadjanju. To je jednostavo uzbudljivo. Uvjek pobjedim u nasim 'svadjama'. Koje su uglavnom o televizoru,hrani i te neke gluposti....

Zivot mi je krenuo na bolje od kako je on samnom..Legao je na krevet i udahnuo duboko aww dusa.. Toliko se divi njegovoj ljepoti da ponekad balavim... naravno da nisam stvarno balavila...

Upoznali smo se na utakmici za fudbal. Koji obozavam i igram za musku ekipu jer zenske nema,one se brinu oko noktiju... Glupace koje ne shvataju da je fudbal najdivniji sport.. kada sam dosla niko me nije prihvatao jer sam zensko ali sad sam u napadu s Justino. Naravno Ed nije bio srecan zbog toga sto sam mu zauzela mjesto ali sve je to igra..

Ja i Justin smo se odmah smuvali.. Vidjela se tu hemija medju nama.. Jednostavo se znala da pripadamo jedno drugom... Naravno da sam bila malo kucka i otezavala mu stvari ali treba da se potrudi. I evo potrudio se veoma dobro..

Skoro smo godinu dana u vezi.. Zbog njegovo jebozovbog izgleda bila sam ljubomorna na druge koje ga gledaju ali shvatila sam da ga samo ja mogu imati...

Svi su neciji samo je on moj i ja njegova. Znam da cemo daleko dogurati.. Vec znamo i imena za nasu djecu... Ludo?? Da jer Bog zna sta ce biti s nama do tada. Zelim da vjerujem u najbolje ali ipak ne mogu.. Svaka bajka ima neki zaplet nesto sto je kvari i remeti njen red...

Ne mogu svi biti srecni....





Moja nova prica s Justinom Bieberom i Selenom Gomez. Pisacu nastavke i od Hate/Love i Vampire Wolf ali sporije jer sada imam tri price.





~all the love~

~D~

Malena Where stories live. Discover now