Ćao Ćao Ćao, dakle želim da vam kažem da sam počela da pišem novu priču NJEGA Bi' Da Ljubim. Puno bi mi značilo kada bi je pogledali. I rekli šta mislite o tome prvom dijelu. Eto toliko od mene. Hvala puno u svakom slučaju.
💪💪💪💪Već nekoliko dana Ena je kući. Na kraju je ispalo da je alergija na bademe.
A ona ih je pojela punu šaku."Pa ćao ćao malena"
Rekao je Justin ulazeći u sobu sa namirnicama. Koliko god da je Sel njemu govorila da ne uzima nešto bez njenog znanja on uvijek ide po svome.
Ljuti je što toliko troši novac.
Ne želi da ljudi misle da ga iskorišćava."Prije nego što me napadneš ovo ti je poslala buduća svekrva."
"Arhh Justin znaš da mrzim kad kupuješ ili donosiš stvari ovdje."
Rekla je i uzela je kese u ruke. Tu su skoro sve bili slatkiši. Pa naravno.
Samo pošalju slatkiše. Jeste da je to lijepo s njihove strane ali je previše."Bože moj, Ena ima da bude kao prasence zbog vas. "
"Nema potrebe da se brineš i sama znaš da će da ide na ples"
Jedino o čemu je Ena pričala bio je ples.
Jednom je vidjela na Tv-u kako igraju hip-hop i od tada je zapela za ples.Bilo je čudno jer sve male djevojčice žele da idu na balet. Ali ni Sel nije bolja ona je igrala fudbal. To je bilo nešto što bi stalno igrala s njenom majkom.
To jest samo su se dobacivale loptom. Ali iz toga se rodila ljubav prema ovom sportu."Slušaj pošto je za manje od 10 dana naša godišnjica mislio sam da se ti i Ena preselite kod mene. To bi me učinilo najsrećnijim. "
" Justin razgovarali smo o ovome. Nije da ne želim ali bojim se da ćemo dosaditi jedno drugom. Mislim da je bolje ovako. "
" Do djavola Selena. Bog zna po koji put te pitam i svaki put isto odgovoriš. Stvarno se trudim da te shvatim ali ne ide. Ne razumijem čega se bojiš, volim te dođavola i znam da i ti mene voliš. Samo daj šansu zajedničkom životu. "
Nije znala da li da bude srećna što ovoliko želi da zajedno žive ili da bude uplašena kako će to ispasti.
Željela je s njim i djecu i sve. Bila je spremna da ode s njim i na kraj svijeta. I zato je odlučila.Preselit će se kod njega. Imat će divan život i svi će im zavidjeti.
Živjet će do 90-tih. Imate će pra pra unuke."Okej pristajem. "
" Evo opet ti... čekaj rekla si da??"
"Ne nisam, ja sam rekla pristajem" rekla je na šta se nasmijala i zagrlila ga. Srećna je. Posle toliko vremena ona je osjetila tu čuvenu sreću. Hah tko bi rekao.
"sta se delete ne mogu ni da spavam kako tleba"
"Ena pakuj se idete da živite kod mene. " rekao je Justin koji je bio previše uzbuđen. Ni mala Ena nije ništa bolja počela je da vrišti i skače od sreće. Uvjek je htjela da živi sa Justinom.
"Ja idem do stana da vidim kako je šta i falili šta od namirnica. Kada dodjem da ste se spakovali.."
"Jasno kapetane."rekla je Ena. Selena nije očekivala da će se odmah preseliti. Mislila je najmanje za nedelju dana. I dalje joj nije sve jedno ali iz ljubavi prema Justinu i Eni preseliti će se. Ustala je i otišla u sobu. Znala je da neće moći da završi se danas ali potruditi će se.
Za manje od mjesec ipo dana je Enin rođendan.
Napunite pet. Da li je moguće da je pet godina ovako brzo prošlo?
Još malo pa će da krene u školu.
Brinula je kako će se uklopiti ali znajući nju to neće biti problem.Navela je čitav tim da je zavoli. Pa čak i Ed. Koliko se Samo pravio da mu nije stalo ali maska je pala.
Nedostajati će joj ovo mjesto. Tu je odrasla sa Enom. Tu je bila srećna i tužna. Uspomene su bile svugdje. Mislila je da neće plakati ali prevarila se. Dodjavola.
"Sel zasto placeš?? "
"Ništa ljubavi, samo će mi nedostajati ovaj stan."
"Pa stvarno si glupa Justinov stan je lepši" nije mogla da veruje kakav rječnik ima. Od kog li je to naučila. Stroga se trudila da ne psuje ispred nje.
"Sada ćeš proći samo sa opomenom ali ako te koš jednom čujem da tako pričaš kaznit ću te. I od koga si to čula.?? "
" Od Asha i Eda i svih iz tima"
Odpuhnula je ljutito ali trenutno mora da spakuje Enu i sebe. Život nije bio lak ali sada sve ide na bolje.
Kako Selena voli da kaže 'niko ne umire kao djevica život nas sve jebe'. Okrutno ali istinito.Za to vrijeme Justin je kupio smeće po njegovom stanu. Stan je malo bolji od svinjca. Justin je bio previše srećan sto ce se preseliti to želi od kako su zajedno. Ali poštovao je njenu odluku. Voli je.
Svaki dan se zahvaljuje Bogu sto ju je upoznao.
Jer da se to nije desilo sigurno bi nastavio sa svojim starim životom.
Konačno će živjeti kao porodica. Želio je da ima malu kuću i dvorište da se deca igraju. Najmanje 4 djece. Ispod toga ne pristaje.
Svi su naciji samo je ona njegova i on njen. Tako je uvek bilo i biće.Ali ne zadugo...
Žao mi je što ste čekali puno za ovaj nastavak koji i nije nešto. Želim da se zahvalim svima koji čitaju Malenu. I želim da se zahvalim mincica4321 sto čita priču i komentariše..
💪💪💪💪
YOU ARE READING
Malena
Fanfiction"Ja ne mogu više ovako.." "Šta ne možeš?? " " Ja.. Prevario sam te... Žao mi je.. "Znala sam. I.. da li je bolja od mene?? " " Ne naravno, ni jedna nije bolja od tebe.. " Cover made by andjelija_story arined_13