Novi dan je tek počeo,Sel je na nogama i sprema doručak. Enica još spava. Naravno da se maleno dijete umorilo od juče..
Otvarajući frižider Sel je primijetila kako nema puno namirnica. A ona nema dovoljno novca jer socijalni dodatak kasni kao i njena plata koju dobija od zgrade koju čisti svaki dan..
Naravno da se Justin ponudio da joj pomogne ali ona nije htjela ni jedan jedini dolar šta više ljutila bi se na njega kada bi joj kupi neki skuplji poklon.
Uzima dva tanjira na koja stavlja jaja koja je ispekla.. Za sve ove godine koliko je sama naučila je štošta da skuva..
Sada je oko 9 :13h mala Ena je sama ustla,otisla u wc,oprala je zube i obukla se.. Selena ju je naučila da se sama sprema i sredjuje. Jos malo i mora ce da krene u vrtic to je za Sel najtuzniji dio dana.
"Jutjo eko" Selenin dan najsladje počinje sa njenim glasom ili ti Justinovim poljubcima. Koje obožava..
"Jutro ljubavi,sjedni za sto sad ću donijeti sok"
Samo što je to izgovorila začula je zvono na vratima. Otišla je da otvori vrat na kojima se nalazio Justin... Naravno da je predpostavljala da je on jer jedino i on dolazi kod nje. Nema nikakvu žensku prijateljicu..
"Zašto mi nisi javio da dolaziš konju??" Napala ga je na vratima jer je bila ljuta htjela je da mu spremi doručak.
"Zašto?? Šta sam sad uradio??"
"Mogao si da se javiš da bih ti spremila da jedeš ali spremiću ti sad kad si tu"
"Ljubavi moja jeo sam ja već ne brini" rekao joj je i poljubio nežno na pragu.. Ponašala suvse kao da su u braku..
Oni se ne svadjaju skoro pa nikada. To su svadje oko filmova,serija i tih gluposti..(***)
Sjedjeli su na kaucu u dnevnoj sobi. Ena je sada u vrticu... Posto oni znaju u kakvom su stanju vrtic je izasao u susret.. Ena moze da dodje kada hoce..
"Sta mislis kada za jedno 5 godina mi budemo vodili nasu cerkicu u vrtic" koliko su pua oni o ovome pricali i mastali. Jedva su cekali da budu u braku i da imaju djecu i sa ostare zajedno.
"Zasto cerkicu zasto ne sina??" Kada je bila mladja htjela je cerku ali sto je viseodrastala sve viseje zeljela sina...
"Zasto ne oboje,mislim meni ih nije problem napravit"
"Zasto samo dvoje??" Upitala je Sel izazivajuci ga..
Pratima je prelazila preko njegove ruke.
Justin je znao njenu 'igru' i svaki pot bi pao na nju i ako je znao za nju.."Malena ne valja ti to sto radis" Justin nije mogao da obuzdava svoje nagone jos dugo. Takodje je mislio koliko je dana proslo od kada nisu spavali.
"Alii sta ja to radim ljubavi??" Pravi se kao da ne zna o cemu on prica. Ali ona je znala i o cemu onmisli.iuzivala je sto tako utice na njega...
Sto ga izludjuje."Malena sta mislis o ideji da pocnemo da pravimo djecu"
Kada je to izgovorio ona nije znaala da li je bio iskren ili je mislio na sex.."Salio sam se ali sledeci put necu" rekao je na sta ju je poljubio onako sa zudnjom sa strascu..
Naravno da mu je uzvracala koliko je mogla da prati njegov ritam.Prenio ju je u svoje krilo. Ona je ubacila svoje ruke u njegovu kosu dok su njegove ruke sarale po njenim ledjima sve do njenog dupeta...
Juastin je ustao s njom s namjerom da je odvede u sobu i da vodeljubav.
Stigli su do sobe jedva jer su nekoliko puta udarili u zid ili neeka vrata..
Lagano ju je spustio na krevet.
Ali tada se zaculo zvono na vratima koje su oboje ignorisali. Justin je presao na vrat ostavljajuci ljubavne ugrize.
Ali dekoncentrisalo ih jeuporno zvono na vratima.
"Juas... samo.. da vidim... ko je" jedva je govorila jer su je Justinovi poljubci zbunjivali koji su se spustali svw nize i nize..
Juatin nije mislio da je pusti ali zvono je nije prestajalo sa zvoni i to ga je izludjivalo..
"Imas dva minuta ako se ne vratis za to vrijeme nista neces dobiti" rekao je lukavo
Ona je skocila s kreveta namjestajuci kosu takp da izgleda da je spavala.Justin je mjerio vrijeme. Tacnije brojao je sekunder. Eadio je to bez veze jer zna kada se vrati da ce ipak zavrsiti u ovom krevetu..
Proslo je mozda oko 3 minuta. Posle nekoliko sekundi na vratima se pojavila Sel sva uplakana. Srce mu je 'krvarilo' sto je vidi ovakvu..
"Sel sta je bilo??"
Dotrcao je do nje. Ona je samo plakala. Nista nije govorila gledala je u jednu tacku na zidu.
"Malena reci mi sta se desilo??"
Jedva je skupila snage da izgovori jednu recenicu od koje je i Justinu doslo muka..
"Ena ju u bolnici"
Pa zdravo ja sam napissla novi dio na telefonu koji izgleda kao da ga je kamio pregazio.
Nadam se da vam se svidja i zao mi je sto ne mogu da pise.~all the love~
~D~
YOU ARE READING
Malena
Fanfiction"Ja ne mogu više ovako.." "Šta ne možeš?? " " Ja.. Prevario sam te... Žao mi je.. "Znala sam. I.. da li je bolja od mene?? " " Ne naravno, ni jedna nije bolja od tebe.. " Cover made by andjelija_story arined_13