İnek Oldum

32 2 2
                                    

Bu akşam ödevlerimi yapacağım , dedim kendi kendime. Ama bide ne olsun gözümde birşeyler olmaya başladı. Sanki bozulmuş gibi. Kontrol ettirdik. Cidden bozulmuş. Olamaz artık bende mi o ineklerden biri olcağım ? Olamaz! Okula geldiğimde ödevlerim tamamen yapılmıştı ve herkez bana nedense dört göz diye bağrıyordu. Benim iki gözüm var. Sınıfımdaki en güvenilir arkadaşım olan Aslı'ya , bana neden artık dört göz diyorlar diye sordum. Bu onlara göre bir gelenekmiş. Sınıftaki herkez arkadaşlarından birisi gözlük kullanmaya başlarsa ona dört göz diyorlarmış. Yani bende inek oldum kısacası. Neyse öğretmene ödevlerimi gösterirken öğretmen bir şey farketti. Ben ödevi eksiksiz ve kusursuz yapmıştım. Yanımdaki arkadaşım İsmet bana inek diye bağırdı. Neden öyle söylediğini sorduğumda bana dedi ki : 'Bize göre ödevlerini eksiksiz ve kusursuz yapanlar inektir'. Bu söz cidden kalbimi kırmıştı. Arkadaşıma ne demeliydim bilemedim. Ama ben sürekl ödevlerimi yapmaya devam ettim. Ve sürekli bana inek demeye devam ettiler. Ben de en son bu durumu anneme söylemeye karar verdim. Ve annem bana onları takmamam gerektiğini söyledi. Bende öyle devam ettim. Gün geldi geçti. Artık bir 6. sınıf öğrencisiydim. Sınavlar çok zorlaştı. Ve çok ağır konular vardı. Ama ben bu konulara çok iyi çalışıp çok iyi notlar alıyordum. Annem ve babam benle gurur duyuyorlardı.  Hayatımdaki İneklik böyle başladı.


Bir İnek Öğrencinin HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin