7. Sınıf İle Tanışmam

38 3 1
                                    


6. Sınıf ile aramdan 1 sene geçti. Artık bir 7. sınıf öğrencisiyim. Derslerime dikkat ediyor ve kendime çeki düzen veriyorum. Annem hergün bana o çocukları takmamam gerektiğini söyleyip duruyor. Artık o çocukları tam olarak takmıyorum. Yeni gelen sınıf arkadaşım Semih de bir inek öğrenci. Onunla birlikte ödevlerimizi yapıyor ve ardındanda sınavlarımızdan yüksek not alıyoruz. Bu okul denen şey ne kadar güzel. Fakat kendinle dalga geçen insanlar olunca işler karışıyor. Gün geldi geçti ve matematik sınavının günü geldi. Semih'le ben çok çalışmıştık. Ama o benle dalga geçen çocuklar hiç ama hiç çalışmamıştı. Öğretmen bide zor soru sorunca o çocuklar çıldırmıştı. Sonra bana kızdılar , sen o kadar çok çalışıp öğretmenin gözüne girmeseydin bize bu kadar zor sormayacaktı ve biz bu kadar düşük almıyacaktık. Bende onlara bunun benim sorunum değil sizin çalışıp çaba sarfetmediğinizi söyledim. Onlar da daha da sinirlendiler. Ve bana yumruk atıp beni dövdüler. Artık yeter dedim ve sınıf öğretmenimizin yanına gittim herbirinin adını verdim ve onların bana yaptığı davranışları söyledim. Ve gün geldi rehberlik öğretmeni bir adet anket çıkarttı. Ve ben hepsinin adını o ankete yazdım. Yanıma geldiler ve kendilerini ankete yazmadığımdan emindiler. Ve onları ayzdığımı söylediğim zaman bana neden yazığımı sordular ve ben de onlara beni eskiden dövdüklerini ve bana işeknce çektirdiklerini söylediğim zaman yaptıklarının yanlış bir davranış olduğunu anladılar ve tekrar dost olduk.

Bir İnek Öğrencinin HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin