v Triskelion:
(Ústředí S.H.E.L.D.u),,Pierci, co ty tady? Myslela jsem, že jsi pořád na Floridě a mezitím tu bude Fury." divila jsem se, když jsem přiletěla do ústředny a místo Furyho jsem tam našla kancléře Pierce.
,,Nick šel právě seřvat pár lidí, kvůli tomu, že mu přinesli špatnou složku o tom nováčkovi, který ho máš naverbovat."oznámil mi s úsměvem a pak dodal: ,,Dovolená, kterou mi dala Rada mi skončila už včera."
,,No tak dobře a nevíš náhodou, kam šel Nick?" zeptala jsem se ho s povytaženým obočím, najednou se však rozrazili dveře Piercovi kanceláře a dovnitř se vřítil doslova nasraný Nick, prásknul nějakou složkou Piercovi o stůl a zavrčel: ,,Jestli ještě někdy budu muset řešit něco podobnýho, tak to asi někdo pěkně odnese."
,,Stalo se něco s tou složkou?" zeptala jsem se s nakrčeným obočím ,,Jo stalo!" řekl naštvaně. ,,Připravili ti složku o agentovi, kterýho jsme naverbovali asi šest let zpátky."
,,A tu správnou složku už ti konečně dali?" zeptal se jízlivě Pierce. ,,Jo, teď už mi konečně dali tu správnou složku." odpověděl mu na prosto v klidu, s tím jeho Poker-facem Nick. ,,Byl bys tak laskav Nicku a v klidu mi jí podal?" zeptela jsem se a schválně zdůrazním slovíčko v klidu.
,,Jo, jasně. Na, tady."
,,A Quinjet už na mě čeká nebo tam mám doletět po svejch?" zeptala jsem se se Starkovským úšklebkem. ,,Ne, už čeká jen na tebe." prohlásil Pierce. Děkovně přikývnu a vypochoduju si to směr, ranvej Quinjetů.V Quinjetu
,,Za tři hodiny budeme
na místě madam." pronesl směrem ke mě pilot. ,,Dobře, tak to je asi na čase, abych si prostudovala složku." zamumlala jsem si pod nos a konečně tu složku otevřu.
Bylo v ní:Fotka:
Jméno:
Clint BartonKrycí jméno:
HawkeyeVěk:
17Místo momentálního pobytu:
cirkus Flic FlacDovednosti:
střílení z luku- až pět šípů v jednom vrhuA mnoho dalších zajímavých věcí...
------------------------------------------------------
Doufám že se vám kapitola líbila a Slibuju, že se do příští kapitoly pokusim zapojit i Clinta 😀😀😀A kapitolu bych chtěla věnovat JoyMcGee potože to její knížky mě inspirovaly k tomu napsat tuhle knížku.
A teď už konec vykecávání a budu doufat, že se kapča líbila.
Vaše 🎆L. S. 🎇
ČTEŠ
Polokrevná (FF Avengers)
FanfictionJsem Lilith Isobel Ewellin Nox Stark, ano vím dlouhé a hrozné jméno, ale ostatní (rodina a blízcí přátelé) mi říkají Lien. A ano kdo to ještě podle mého příjmení nepoznal tak můj otec je Anthony Edward Stark. Když jsem byla malá moje maminka zemřela...