Luke

Pinguin: hej ;)

Steaivie: hello

Pinguin: zacznijmy od podstawowego pytania ...

Steaivie: no dawaj

Pinguin: 1. Czy jesteś kobietą ?

Steaivie: a ty ?

Pinguin: nie ;)

Steaivie: miło ;) jak cię zwą ?

Pinguin: luke , lucas a ciebie ?

Steaivie: ochrona danych ,sorry ;D

Pinguin: a ja powiedziałem :/ i po co mi to bylo ... Teraz mnie znajdziesz i zabijesz !!!

Steaivie: bywa i tak :*

Pinguin: co porabiasz ?

Steaivie: oglądam telewizję ... Ogarniasz , że 5sos znowu wplątało sie w bujkę :\ to zaczyna być irytujące ...

O tym to ja wiem ,aż zbyt dobrze. Nie da się zapomnieć , bo pulsująca rana na nodze wciąż boli. Ale należało im się. Nazwali Cala pedałem ... A my ZAWSZE bronimy swoich. No znaczy , nie licząc tego gdy ktoś ma rację.

Pinguin: biedni :3

Steaivie: biedni i przystojni ... Ale jednak tępi :3

Pinguin: pedofilska minka? Ktoś tu ma zachcianki :3

Steaivie: mam wymagania lucas :| nie jestem z jakiejś wsi ... Mam swoje wymogi , a ty skąd jesteś ?

Pinguin: czasem mieszkam w LA czasem w NY ale na codzień w Sydney , a ty ?

Steaivie: aktualnie w domu ale jak potem będzie to nie wiem :3 ile lat ?

Pinguin: 19 ... Moge już prawnie pić piwo ;D a ty ?

Steaivie: brawo ... Niesamowity przywilej ;) 16 lat , moge już prawnie jeść brukselke !!!

Pinguin: fuu

Steaivie: nie lubisz brukselki ?! Żegnaj nekrofilu !!!

Pinguin: żegnaj weganko !!!

————————————

Dziękuję za przeczytanie 1 rozdziału mojego 1-szego ff. Prosze o gwiazdki i komentarze. :3 pedofilska minka obowiązkowo!

~Rabelz

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Get lost | L. H.Where stories live. Discover now