С гийн талаас: Маннатай танилцаад нилээн дотнослоо шүү. Гэхдээ Манна одоо Инжий гийн фракц тай нийлсэн. Үнэхээр дээрэлхүү охин болсон,яг үнэнийг хэлэхэд дөнгөж танилцсан Маннаг санаж байна. Хааяа нэг таарвал нэг бол Инжийтэй хүүхэд дээрэлхэнэ, нэг бол Жонхэ тэй сээтгэнэнэ. Харахад Жонхэ байнга Манна гийн өгзөг хөх нөөс барина,Манна ч үүнд нь дуртай байгаа бололтой.Их хоолны цагаар сууж байтал нэг хүн ардаас дагзадлаа би арагшаа муухай хартал Манна байв.
Манна:
-Надаас өөр хэн байдаг юм?
Би:
-Чамаас өөр хэн миний толгойг цохихов дээ.
Манна:
-Засс сүртэйшд
Би:
-Шинэ ирсэн охиныг шоглосымуу?
Манна:
-Зүгээр дээ. Угаасаа анх ирж байхад нь л дарж авахгүй бол дарагдхаа больчихно.
Би:
-Чи хэзээ ийм байсан юм бэ?
Манна:
-Би уугийн л ийм шүү дээ.*ёжтой инээх*
Би:
-Үгүй ээ. 2лаа анх танилцахад чи ийм байгаа гүй.
Манна:
-Тэр хүн чинь алга болсон! Одоо би л байна! Хэрвээ би таалагдахгүй байгаа бол зайлж болно,хаалга тэнд байна!
Би:
-Юу?
Би гүн цочролд орлоо. Би тэрнийг арай ч ингэж хэлнэ гэж бодсонгүй нэг үгээр би гүн цочролд орсон юм. Тэгэхэд ардаас Жонхэ ирээд Маннагийн уруул дээр үнсээд яваад өглөө. Би:
- Та 2 ямар харилцаатай байгаа юм?
Манна:
-Өчигдөр бид 2 барг л бэлгийн харьцаанд орох шахсан.
Би:
-Айн?!?! Юу, чи галзуурчиха юу? Тэр зүгээр л чамтай ганц унтаад л хаяна. Тэгээд чи эцэггүй хүүхэдтээ болоод хоцроно зөвхөн чи л хохироно харин тэр чамд 3.000.000 ыг хаяад хүүхдээ авхуул гэж хэлээд яваад өгнө чи дуучин ч болож чадахгүй.Би Инжий д хэллээ.
Манна:
Bitch! Хэрвэа чи хэлвэл би чамайг...
Би:
-Яана гэж? Зодхуу? Алхуу?*Яриаг нь таслах,нулимс цэлэгнэх*
Манна дуугаа хураагаад сайн харвал нулимс нь жоохон цэнэглэж байхыг би анзаарлаа.Ингээд сууж байтал Жонхэ ирлээ.
Би:
-Чи өдөрт хэдэн удаа ирж үнсэх гээв?
ТМ:
-1000000000 удаа үнссэн ч яахав.
Манна:
-Дараа болцгооёоо*ёжтой инээх,Жонхэ д хандан хэлэх*
Би доошоо харвал Жонхэ Маннагийн гуя-ыг илэж байлаа Маннад таалагдаж байгаа бололтой.Манна гэнт л Жонхэ гийн өвөр дээр гараад суучихав.
Би:
-Та 2 олон нитийн газарт байгагаа мэдэж байна уу? Хүмүүсийг хүндлээч!
Манна:
-Атаархаад байгаа юм уу?*чөтгөрийн царай гаргах*
Яг үнэнийг хэлхэд би Манна д атаархаж үхэх гэж байна.
Би:
-Би атаархахаа? Битгий инээд хүргээд бай миний үгсийн санд ч тийм үг байдаггүй.
Манна:
-Худлаа ярьж байгаа чинь мэдэгдээд байна*шивнэх*
Би:
-Би худлаа ярьдаггүй. Хэзээ би чамд худлаа ярьж байсан юм?
Манна:
-Инжий г муу охин гэж надаа худлаа яриа биз дээ?
Би:
-Инжий муу охин яг чамшиг!
Манна:
-Тэгвэл тэр муу охин чинь одоо миний хамгийн сайн найз!
Би:
-Сайн найз чинь удахгүй чамайг хаяад од болно!
Манна:
-Юу гэсэн үг вэ?
Жонхэ:
-Би охидын хэрүүлд ороод хэрэггүй байх*явах*
Би:
-Тэр найз чинь YG гийн шинэ охидийн хамтлагийн vocalist болно.Үнэхээр л чиний сайн найз байсан бол чамд хэлэх л байсан байх.Сонгон шалгаруулалтанд хамт орьё гэж хэлж болох л байсан.
Манна:
-Дахиад худлаа ярьж байна уу?
Би:
-Би тоглосон юм шиг байна уу азгүй амьтан минь.
Манна:
-Чамайг бодвол би азтай хүн!
Би:
-Хайртай хүнээсээ салах азтай хэрэг үү?
Манна:
-Жонхэ бид 2 салаагүй.
Би:
-Entertainment уудын trainee солих гэж байгаа гэдгийг мэдэхгүйл байгаа байх тийм үү?
Манна:
-Юу? Битгий худлаа яриад бай! Bitch!!!!!!!!!!!
Тэрний гар нь чичэрж хоолой нь зангирав, Маннагийн айж байгааг харах надаа таатай байна.
Би:
-Жонхэ BigHit ent лүү явна харин чи Cube ent лүү.
Манна шууд л гараад гүйв. Тэрний араас явлаа тэр YG гийн өрөөнд орсон байв би хаалгийг чагналаа.Хаалгагы цанаас Манна:
-Би BigHit лүү Жонхэ тэй хамт явмаар байна!
YG:
-Чамд энийг шийдэх эрх байхгүй чамд хэлсэн зүйлийг л алдаагүй хийх нь чиний үүрэг.
Манна:
-Би гуйж байна!Гуй.
YG:
-Юу хийгээд байгаа юм? Босооч!
Өвдөг сөгдсөн юм байхдаа?Гэнэт дэрээр цохих чимээ гарлаа. OMG!YG Манна г цохилоо гэж үү?Хатуу хүн юмдаа.
Манна:
-Дахиад цохьсон ч би танииас гуйх л болно! Гуй! BigHit д оруулаад өгөөчдээ!*хоолой нь зангирах*
YG хэсэг дуугүй байв. Би тийшээ орж юу болж байгаага мэдмээр байна.
YG:
-За яахав.
Манна:
-Үнэхээр их баярлала.
YG:
-Чи юу хийгээд байнаа?Чой Маннада!!!Одоохон намайг тэврэхээ боль!
Манна:
-Захирлаа?Шинэ охидын хамтлаг гаргах гэж байгаа юм уу?
YG:
-Тиймээ.
Манна:
-Захирлаа одоо би явья даа таньд дахиад маш их баярлала.
Би буланд очиж нуугдлаа. Манна гарж ирхэд тэрний үс жоохон арзайчихсан хацар нь юмны мөр гарчихсан уйлчихсан гарж ирэх нь тэр.Манна Жонхэ д үнэхээр их хайртай юм . Даан ч Жонхэ ямар хүн гэдгийг ойлгохгүй байгаа тэнэгхэн охин түүнд би үнэхээр их санаа зовж байгааг минь ойлгохгүй байгаа бололтой.Өглөө. Зарлалын самбар дээр:
MBP-BigHit
TM-Bighit
C-JYP гээд 20-30 гаруй trainee нууд entertainment солих болно. Маргааш өглөө 6 цагт ирж хурал д орцгоон уу-гэсэн байв гэнэт Манна Жонхэ 2 хажууд ирж зогсоно.
Жонхэ:
-2лаа хамт BigHit лүү явах нь!
Манна:
-Энэ хувь тавилан юм байхдаа?*инээх*
Жонхэ:
- Хэрвээ энэ үнэхээр хувь тавилан юм бол 2лаа хэзээ ч салахгүй.*уруулийг нь үнсэх*
Манна:
Т...тийм...тиймээ*гэмшсэн цариатай хэлэх*
Энэ Жонхэ охидийг өөрийн болгох их сургууль төгссөн байхдаа муу тэнэг амьтан чинь.
YOU ARE READING
Би?!?
De TodoНамайг Чой Маннада гэдэг.Би урлагийн дунд сургуулийн төгсөх анги бөгөөд Сөүл д нүүж ирээд 8 жил болж байна.Энд ирснээсээ хойш 3 охинтой маш сайн найзууд болсон тэд бол Моон Санхо, Ким Дүмин,Жон Тулжжон нар билээ.Хичээл дундаа орж байхад Тулжжон утса...