Sabah saatin yedisi ve alarm sesiyle uyandım,nefret ediyodum bu sesten.Ama işim gereği erken uyanmalıydım,Ne işte çalıştığımı sorarsanız Beyin Cerrahıyım.Evet biraz zor bi meslek ama sevdiğim için bu mesleği yapmayı seviyorum.Ailemle yaklaşık iki senedirli konuşmuyorum,babam benim hep mimar olmamı istedi ama ben sevmediğim bi mesleği yapamazdım,üniversite sınav sonuçları açıklandığı gün ailemden gizlice Cerahpaşa tıp yazmıştım tercih listeme ama babam mimarlık bölümünü yazdığımı biliyordu.Sonuçlara baktığımızda Cerahpaşa tıpı kazanmıştım ve sevinçten havalara uça bilirdim.Ama babamın yüzündeki ifade beni gidgide endişeye sardı ve bana dediği tek cümle şu olmuştu;Ne halin varsa gör demişti.Bu lafı söylemesi beni o kadar kırdıki anlatamam.Canım annem hep saygı duydu benim kararlarıma canım annem.
Allah kahretsin seni Bağde yine işe geç kalıcam,kıyafetlerimi giydikten sonra bi hışımla arabama doğru koştum.Malum İstanbul trafiği her gün böyle değildir, ama bugün böyle,ben boşuna demiyorum bende şanş yok off ya kardeşim geçsene ya senimi bekleyicem.Deli ederler ya adamı,bu ukala kendini bilmez hadsiz niye ilerlemiyo ya,arabamdan indim ve önümdeki arabaya doğru yürümeye başladım.Mal gibi bakıyoda ya açsana sen bi şu camı.buyrun hanım efendi bi sorunmu var.Var kardeşim bi sorun var bak burası istanbul trafiğiyle ünlüdür, burda bu kadar insan senin ilerlemeni bekliyo ve sen hala duruyosun,hanım efendi körmüsünüz bakın o bölge baya bi açık oradan geçin işiniz daha kolay olur.Bana körmüsünüz dedi yoksa ben mi yanlış anladım.Bakın öncelikle sizinle insan gibi konuşmaya çalıştım benimle lütfen edebinizle konuşun bu kadar düşmeyin.Hanım efendi beni sinir etmeyin.Edersem nolur ya magandamısın ha benimde soru ya kalas gibisinz.Arabadan indi ve baya bi havalı bişeydi.Boyu sanırım 1.90 vardı.Aman banane canım devede boy var ama akıl yok.Bakın siz bana bi soru sordunuz ve bende size insanca dedim lafı daha fazla uzatmayalım.Ben mi uzatıyorum ya bi gidin lütfen kör olan sizsiniz beyfendi öncelikle ben işime geç kaldım sizin boş bi sebebinizden dolayı.Benimde ilk günüm ve bende geç kaldım ama şikayetcimiyim.Ya sizinle uğraşamam arabanızı çekinde bi zahmet işime geç kalmayayım artık ne kadar geç kaldıysam.İyi be benimde seninle uğraşacak vaktim yok Cadı.Cadımı terbiyesiz uyuz odun kiremit suratlı.Arabama bindim ve son süratle hastaneye doğru ilerledim,arabamdan indim koşarak hastaneye girdim.Kızım sen nerdesin ya hoca seni sordu hiç sorma Gülsüm ya bi belayla uğraşıyodum.Odaya girip hemen önlüğümü falan giyidim,Ve yoğun bakım ünitesine doğru koşmaya başladım.Kerim sen nerdesin abi ya bu ilk günün ve bu kadar geçiktin hiç sorma Talha bi cadıyla uğraşıyodum,hastanenin önündeyim zaten geldim görüşürüz.Koşak girdim hastaneye üstümü giydim ve acil bölümüne koşmaya başladım.Bi bu eksikti ya allah kahretsin kusura bakmayın görmedim,asıl ben görmedim üzgünüm sen...Arkadaşlar ilk kitabım inşallah beğenirsiniz.
Begenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri seviyorumm.