Bağde kızım hadi uyan bugün alışverişe gidilicek,off yine sabah olmuş ya ne alışverişmiş sanki ev alıcağız,tamam anne geliyorum,hadi kızım biraz acele et,elimi yüzümü yıkadım giyisilerimi giyip aşağıya indim.Günaydın annelerin bi tanesi,bu ne hal bağde ne varmış halimde git üştüne şık bişiler giyi öyle gel,ne varmış kıyafetlerimde spor giyindim işte ne bekliyosun anne abiyemi giyim.yok kızım onu demiyorumda adam gibi giyiseydin çocuk seni böyle görüpte kormasın dedim,aman benim içinde isabet olur beni beğenen böyle beğensin annem.vayy vayy yine döktürmüsün şıtt elini sürme misafirleride bekle,kim geliyo sabah sabah bize ya bırakta yiyeyim,dünürüm geliyo kerimle.Haa bende diyorum benim annem sabah sabah kalkıp böyle sofra hazırlayacak,bende benim için sanmıştım,saçmalama kızım ben sana böyle güzel yemekler yapmıyomuyum,şaka yaa seni sinir ettmeye çalışıyorum.Kapı çalıyo bağde tamam anne bakıyorum,koşarak kapıyı açtım,hoşgeldiniz hoşbulduk benim güzel gelinim yapmacık bi sırıtma attım,tabi kerim beyde gülüyordu ne gülüyosun,benim canım karım benim için kapıyı koşuyoda ona, haahaa çok komiksin seni sevmekten Leyla odum dağları aşıyodum içeri giricek misin yoksa kapıyı kapatayımı.Tm ya sanada şaka yapılmaz,mümkünse sen şaka yapma bana.Kahvaltı ediyorduk annem Hatice teyzeyle konuşuyolardı bugün neler yapacakları için bende yemeğimi yiyordum aldırışsız.Derya hanım önce gelinlik bakmaya gidelim,olur dünürüm sonrada iç çamaşırı fln.Öksürüyordum hemde çok kötü bi şekilde,iç çamaşırımı dedi o annem su verdi o anki halimi gördükten sonra,iyi misin kızım iyim ben ekmek kırıntısı kaldıda Kerim gülüyordu benim baktıktan sonra cidileşmişti.Mutfağa gittim sinirle,allahım ben bunu boğarım ya bu ne biçim adam gerizekalı,dememe kalmadan mutfağa gelmişti,bana sırıtarak bakıyordu çok mu komik ya ölebilirdim ben orda annem su vermeseydi.O zamanda böyle gülebilirmiydin acaba Kerim efendi,nerden bileyim kızım böyle olacağını,ama komikti yalan yok, iyi sen gülmeye devam et.Bulaşıkları makinaya dizdikten sonra odama gittim mağlum kaynanamla Alişverişe gidecektim.Beyaz elbisemi ve çiçek desenlerinde olan babetlerimi giyidim saçlarımıda bandajla topladım,gözlerim maviydi zaten makyaj yapmayı sevmiyordum.Bağde hadi kızım seni bekliyolar,tamam anne geliyorum,merdivenlerden aşağıya iniyordum yavaşca Kerim bana bakıyodu evet şaşırmıştım biraz sonra ne bakıyosun gibi bi ifade sergiledim annemler dışarıya çıkmışlardı bile.Kolumdan tutarak kendine doğru çekti bu ne,ne ne, kıyafetlerin,bunlarlamı gidiceksin,evet sevgili kocacığım bağde beni deli etme git adam gibi bişe giyi,allah allah ya sanamı sorucam kerim,ben senin iki gün sonra kocan olucam tabiki bana sorucaksın,giy-mi-yo-rum anladın,sen bana karışamasın ben sana diyomuyum bu kadar karizma olma diye.Allah seni kahretsin bağde ne dedin sen ya.Demek beni karizmatik buluyosun ha karıcım,ne ne alakası var sen yanlış anladın,bi kere sen hiçte yakışıklı değilsin karizmatikte,tabi tabi uff gülmesene ya aptal mısın.beni kendine doğru biraz daha çekti.
BAĞDE'NİN AĞZINDAN:
Allahım beni böyle sınama çok yakışıklı evet yalan yok karizmatikte,Hayatımda hep böyle bi erkek olsun istemiştim,yoksa bu kerimi.
Nefeslerimiz birleşmişti bırak kerim,neden bağde,ben seni sevmeye çalışıyorum.Ben korkuyorum,bak sakın beni öpmeye kalkarsan evlendiğimiz gün yemin edererim o günü sana zehir ederim,bana uyar karıcım senin bana karıştığın an benin daha mutlu edersin Bağdecimm.
Bağde Kerim hadi gençler kolarından kurtulmuştum sonunda yürü hadi yürü baş belası gülmüştüm ona oda bana ama ben ona karşı hiç bişey hisetmiyorum evlenmek hiç istemiyorum ben.Gelmiştik sonunda gelinlik seçmiştik,sıra o baş belası iç ğiyim mağzasına gidiyoduk anne ben gelmesem,kızım sen salak mısın haa gelme bizde kerime bakarız offf anne yaa.Şükür çıkmıştık,annemgil eve gitmişlerdi ya ne fenalar bunlar bizi tek bırakmak için,neyse bu daha iyi oldu kerimle konuşmam gerekenler vardı zaten.Kerim bi kafede otursak seninle konuşmam gerekenler var tamam şu kafeye girelim. Oturmuştuk evet seni dinliyorum,şey ben,evet sen hadi bağde,kerim bak ben babamın zoruyla seninle evleniyorum,biliyorum bunu bende babam için seninle evleniyorum bağde.Biz olamayız kerim bak evlendiğimizde benden çok şey bekleme benden olurmu,şaşkın bi ifadeyle bağdeye bakıyodum bak bağde ben senin istemediğin bişey için zorlamam sen ne istersen ben o zaman kararlarına saygı duyucam sana.Elini tutmuştum sen gerçekten çok iyisin kerim,sende öyle bağde.Kalkalımı artık tabi,garson hesap.Hesabıda ödedikten sonra araba doğru ilerliyorduk.
Kerimm bu kızda kim kerimin kolarına sarıldı neye uğradığımı şaşırmıştım,bu kız baya bi güzeldi.Ece ne yapmaya çalışıyosun seni ne kadar sevdiğimi bilmiyomusun kerim beni bu kız içinmi bıraktın haa.İçtinmi sen yine ne saçmalıyorsun bizim seninle ilişkimizin bitmesine dört sene geçti,senle biz birlikte olduk sende beni seviyosun.Kerime iğrenerek bakıyordum.Ne saçmalıyorsun ece sen bak şuan sen çok kötüsün kendine gel önce.Kerimin yüzünü görmek istmiyordum koşarak ordan uzaklaştım.Bağde dur bağde bak herşeyi yanlış anladın,ne diyosun sen ya kızla resmen beraber olmuşsunuz,sakın beni takip etme sakın iğreniyorum sende,kolumdan tutu beni dinle dedim sana,bırak beni,korkma evleneceğim seninle mesleğim için bunu yapıcam ne halin varsa gör,beni dinle dedim sana dinlemiyicem seni düğün gününe kadar karşıma çıkmaAcaba Bağde Kerimi Affede bilicekmi
Arkadaşlar beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum...