BÖLÜM 5

199 17 2
                                    

Eve kendimi zor atmıştım evet kendimi çok kötü hisediyodum resmen evleneceğim adam'mın eski sevgilisi yanımıza gelmişti ve biz seninle yattık demişti benim yanımda. Allahım bu nası bi rüya.Aslında rüya falan değildi sadece gerçeklerle yavaş yavaş yüzleşiyordum.Evet iki gün sonra evlenecektim bi başkası benim yerimde olsa havalara uçardı ama benim ölüceğim gibi bi his vardı içimde hepsi sırf sevdiğim meslek içindi ben bunu yapmak zorundayım ama o adamla asla birlikte olmuyucam.evlendikten sonra bir iki ay aynı evde kalırız sonrada boşanırım sevmediğim bi adamla asla yapamazdım.Morele ihtiyacım vardı en yakın kardeşimi aradım Gülsümü,canım napıyosun iyiyim Bağde,sen nasılsın,kız istemeye geldilermi,damat nası yakışıklımı,zenginmi söyle çabuk hadisene kızım çatlatma adamı.
Gülsüm önce bi sakin ol kızım ya nefes al sanki benimi seni mi istediler belli değil.Kim beni istedi biliyor musun gülsüm, kim kız ,Kerim,o kim ya ,kızım yoksa evet gülsüm yeni doktor olan kerim yani benim günümü zehir eden odun.kızım ben şok ben iptal sen cidimisin lan yalan söylemiyosun demi,ya gülsüm bunun şakasımı olur kızım bende her gün dua ediyorum rüya olsun diye ama bak gerçek iki gün sonra evlenicem,ben demedimi siz iyi anlaşırsınız ama sen beni dinlemedin.Zaten bu lafları açtın başıma gelmeyen kalmadı senin yüzünden,kızım beduamı ettin bana.İkimizde kahkahlar atmıştık.Aldattı beni,neee kızım sen iyi misin ne diyon,evet gülsüm hatta o kızla yatmış.yok artık kanka bak sen yanlış anlamısın kerim öyle birine benzemiyo bence,bide kendi ağzından dinleseydin,ne dinliyeyim gülsüm yalanlarınımı.Evlenme o zaman kanka bende istemiyorumda babamı biliyosun,eğer evlenmesem beni meslekten alıcak,tabi sende mesleğin gereği bunu yaparsın,aynen öyle gülsüm.Bağde kızım aşağıya gel,canım annem çağırıyo ben sana geri dönerim kendine iyi bak,sende canım kafana takma tamam kardeşim öpüyorum.Geldim anne efendim yine noldu hazırlan yemeğe gidiyoruz nerden çıktı ya siz gidin benim başım ağrıyo Kerimlere gidiyoruz dünürüm akşam yemeğine çağırdı,gitmesek ayıp olur ne işimiz var orda ben gelmiyorum sorarlarsa hastaymış de.Bağde geliyosun dedik hadi off baba ya,geliyorum tamam.Krem rengi elbisemi ve beyaz topuklu ayakkabıyıda giyiyip aşağıya indim.Babamgil arabaya doğru gitmişlerdi bende lambaları kapıları kapatıp yanlarına doğru ilerledim.Gelmiştik hepimize hoşgeldin dedikten sonra oturmuştuk Kerimde evde değildi,niye olsun sevgilisinin yanındadır,kapı çalmıştı annemgil mutfakta oldukları için ben açtım kapıyı Kerimdi bu,bi süre bakıştıktan sonra ben salona doğru ilerlerken kapıyı kapatıp kolumdan tutu ve odasına soktu beni,ne yapmaya çalışıyorsun sen ya bırak kolumu,beni dinlemen lazım bağde beni çok yanlış anladın neyi yanlış anladım ya,bırak kolumu kerim.kolumu bırakmıştı tam çıkarken Ece benim üniversite'den arkdaşım ece beni seviyodu ama ben ona karşı hiç birşey hissetmedim.Bi gün okul çıkışı ece'nin annesi benimle konuştu ece kansermiş benim onunla ilgilenmemi istedi bende onun iyileşmesi için böyle bi oyun oynadık olay bu bağde.Yatmışsın lan kızla ,yemin ederim hepsi yalan ya ruh hastası anla ben böyle bişe asla yapmam bağde inan bana.Doğrumu söylüyordu bilmiyorum ama beni seviyodu bunu her halinden anlamıştım.Banane ya umrumda değilsin kiminle yatıp yatmaman,ben sadece ailem öğrenirler diye sana bağırdım istediğini yapabilirsin sadece ailem bilmesin senin bu davranışlarını,biz seninle zaten gerçek evli olmuyucaz,oyun bil bunuda ecenin oyunu gibi ama bu aile oyunu olucak,şimdi şüpelenmesinler.Yemek için bizi bekliyorlar gidelim.Oo gençler nereler desiniz.Bırak konuşsunlar Tarık bey hepsi kahkaha atmıştı,bizde yapmacık bi tebbesümle eşlik ettik.Yemekleri bitirdikten sonra çaylar ikram edildi,onlar düğün işini konuşurken ben terasta çayımı yudumluyordum,acaba Kerimin dedikleri doğrumuydu,onunla gerçekten yatmamıştı ben ona güvene bilecekmiyim.Hava baya bi kararmştı ben tek başıma çardakta oturuyordum bi ses duymuştum sanki biraz tırstım açıkcası,aman bağde kedi falandır korkmana gerek yok sesler iyice artmıştı bende panik yapmıştım tam gideceken kapı kapanmıştı,heyy kim var orda? birden beni kendine çeken birini gördüm,bu kerimdi ne istiyosun ya bırak beni anlamıyo musun ben ve sen asla olamayız ikimizde babamız için bu evliliği yapıcağız,bağde neden bana güvenmiyosun,ben değer vermediğim insanlara güvenmiyorum kerim! canım daha bi yanıyodu bırak kolumu dedim sana o sinirle ona tokat attım,evet kerime tokat attım ben ben gerçekten çok üzgünüm tamam bağde defol git yanımdan merak etme bende evlendikten sonra seni sevmiyicem,iki ay evli kalırız sonrada boşanırız.
Nee.
 

                        #Bağdeyle Kerim birbirlerine karşı bir şeyler hisedecekmi dersiniz#
                                          Arkadaşlar beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum
                                                               ❤Sizleri çok seviyorum❤

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin