Viața mea!

2 0 0
                                    

"-Oo, nu din nou, m-am săturat... Vreau ca totul să înceteze... Vreau să plec, să plec de pe această lume. Dar, mama? Nu, nu o pot lăsa singură."

-Hei, eu sunt Anne și locuiesc în Florida, am 17 ani și pot spune că am am o viață oribilă. Sunt singură la părinți, dar din păcate nu este foarte frumos, deoarece sunt nevoită să îndur toate problemele. Cât despre familia mea ce să spun? Am o mamă, pe care o iubesc enorm de mult, am mamă frumoasă, foarte frumoasă, pot spune că tot ce am eu, moștenesc de la ea, cu excepția ochilor care sunt moșteniți de la tata. Și despre el ce să spun, îl iubesc și pe el, doar că el nu o face. Mereu bea, apoi când ajunge acasă se i-a de mama. Uneori o bate. Asta s-a întâmplat și astăzi când tata nu a mai dat pe acasă 2 zile. Este ora 20:23 iar tata își face apariția, este beat, ca de obicei și pare supărat. Mama încearcă să vorbească cu el, să îl întrebe unde a fost și ce a făcut, însă el răbufnește și începe să țipe :
-Curvo, iar ai umblat cu alții?
-Poftim? Cum poți să spui așa ceva? Zi de zi mă zbat pentru această casă, pentru fata noastră, iar tu îmi reproșezi mie că sunt o curvă?
-Taci! Nu vreau să aud nici-un cuvânt... Și începe, să o împingă pe mama. Eu încerc să intervin, însă lui nu ii pasă și mă împinge, apoi îmi trage niște palme peste față, simțind cum o lacrimă mi se prelinge pe obraz. Mă lasă pe mine, și merge la mama, pe ea bătând-o mult mai tare, eu neputând să fac nimic. După două ore de scandal, John, adică tatăl meu, nu vreau să îl mai numesc tată, adoarme. Merg la mama și vorbesc cu ea, eu spunându-i că nu vreau să mai stea așa, nu merită asta. Și în minte îmi vine ideea de a merge în Italia, unde avem o casă și să ne mutăm acolo singure. Mama este de acord, ne facem bagajul și cu primul avion am plecat, fără a-i spune lui John că plecăm și unde.
Este ora 17:05,iar noi ajungem în Torino, unde încercăm să ne acomodăm cu noua casă.
A trecut deja o săptămână, iar eu am început să mă obișnuiesc cu noua casă, și nu îmi vine să cred că mâine o să fie prima mea zi la noua școală.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O voce mă trezește:
-Anne, trezește-te! Trebuie să mergi la școală...
-Mai stau 5 minute...
-Ooo, haide Anne, nu avem timp. Este ora 6,până te pregătești durează.

Nervoasă, mă ridic și merg la baie, unde fac un duș fierbinte, ceea ce mă relaxează. Ies din baie,și mă îndrept către oglindă, unde îmi vreau să îmi fac un machiaj cât mai simplu, puțină mascara, umpic de tuș, și un ruj roșu aprins, iar la păr făcându-mi cateava bucle, apoi merg la dulapul meu de unde îmi i-au o bluză roșie de voal, o pereche de blugi negri tăiați în genunchi, îmi i-au ghetele mele cu ținte și geaca de piele cu ținte.
Cobor scările încet și mă îndrept spre bucătărie unde mama mă aștepta să mănânc. I-au micul dejun și ne îndreptăm către mașină, pentru a merge la școală. Este o școală de muzică, ador muzica, ador să cânt. Aici este un studio, un fel de studio.
-Ești sigură că nu vrei să merg cu tine? -Da normal, mă descurc, nu mai am 5 ani.
-Biine, scumpa mea la amiaza nu știu dacă voi putea veni după tine, vei fi nevoita să vii cu autobuzul sper să te descurci.
-Biine, pa!
Merg la director, pentru a-mi da orarul și pentru a mă conduce spre noua mea clasă.

Celebritate&Dragoste Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum